محتوای خبری بیمارستان رازی

تقدیر از دکتر حسن حاج محمد تقی صیرفی استاد بازنشسته بیمارستان رازی

از استاد پیشکسوت دکترحسن حاج محمد تقی صیرفی به مناسبت بازنشستگی ایشان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، روز شنبه 10 آبان 99 در جلسه شورای گروه پوست با حضور دکتر ربابه عابدینی رئیس بیمارستان، دکتر نرگس قندی معاون آموزشی، دکتر مریم غیاثی مدیر گروه پوست، دکتر نفیسه اسماعیلی رئیس مرکز تحقیقات بیماری های تاولی و سایر اعضا هیات علمی به مناسبت بازنشستگی استاد دکتر صیرفی با اعطای لوح تقدیر و هدیه از زحمات  ایشان تشکر شد. در این جلسه پزشکان گروه پوست به بیان خاطراتی از ایشان در بیمارستان رازی پرداختند.

دکتر صیرفی  در سال 1350 وارد دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شد و سال 1357 بعد از اتمام تحصیلات با درجه پزشکی عمومی به خدمت سربازی رفت. در سال 1358در رشته تخصصی پوست وارد دانشگاه تهران شده و سال 1362فارغ التحصیل شده و از همان سال به صورت حق التدریسی در بیمارستان پوست رازی مشغول به فعالیت شد. ایشان رتبه های استادیاری و دانشیاری را طی کرده و به رتبه استاد تمامی رسید و به علت علاقه خاصی که به فعالیت های تحقیقاتی  در مورد سل پوستی، لنفوم پوستی و ایمونوتراپی موضعی جهت درمان بیماری های مختلف پوستی داشت تحقیقات و مقالات بسیاری در این خصوص منتشر کرد. همچنین وی در این سال ها ریاست بخش پوست مردان و درمانگاه فوتوتراپی را نیز به عهده داشت و نتیجه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در طی این دوران چاپ حدود 30 مقاله و مشارکت در تالیف 4 کتاب بوده است.

متن تقدیر نامه ایشان بدین شرح است:

جناب آقای دکتر حسن حاج محمد تقی صیرفی

باسلام و احترام

اکنون که پس از سالها خدمت در عرصه بهداشت و درمان به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید و چندین بهار از عمر گرانمایه خویش را صرف خدمت با صداقت به بیماران نموده اید، بر این باوریم بازنشستگی سرآغاز فصل نوینی از حیات پرثمر شماست. فصلی که به لطف خداوند سبحان در کنار خانواده محترمتان  با شور ونشاط ایام را سپری نمائید. بی شک لحظاتی را که در کنارتان گذراندیم از پر بارترین و پر معنی ترین لحظات زندگی ما بوده است و این را مدیون سخاوت و عطوفت بی مثال شماییم. بدینوسیله  از زحمات بی شائبه جنابعالی و تلاش و همکاری ارزشمندتان در طول سال ها برای ارتقای دانش درماتولوژی در  بیمارستان رازی  صمیمانه   قدردانی می نمایم. از درگاه ایزد منان برای شما سلامتی، سربلندی، توفیق روز افزون و سعادت پاینده مسئلت دارم.

دکتر ربابه عابدینی

رئیس بیمارستان رازی

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی
نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *