محتوای خبری بیمارستان رازی

دیدار رئیس بیمارستان رازی با اساتید جراحی پلاستیک، بیهوشی و ENT بیمارستان

دکتر زنده دل با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص فعالیت اتاق های عمل جراحی گفت: ان شاءالله در آینده نزدیک با همکاری اساتید آموزش و درمان مرکز، شاهد پیشرفت های چشمگیر در فعالیت ها و سایر حوزه های مرتبط با اتاق های عمل جراحی خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، روز شنبه 29 آبان  1400، دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس این بیمارستان با دکتر محمد جواد رحمتی رئیس اتاق عمل جراحی، دکتر شهریار حدادی رئیس بخش جراحی ، دکترعلی یاوری، دکتر خدیجه شیراز کی تبار متخصص جراحی عمومی، دکتر مریم میرزا محمدی صادق متخصص بیهوشی، دکتر سعید گل پروران و دکتر سوره علاف اکبری متخصصین ENT دیدار کرد.
در این دیدار، اساتید جراحی پلاستیک، بیهوشی و ENT بیمارستان نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعین بیان  راهکارهایی در خصوص  افزایش انگیزه در اساتید و کارکنان شاغل در این گروه و همچنین به مشکلاتی که با آن روبرو هستند، ارائه کردند.

سپس دکتر زنده دل گفت: مسائل و مشکلات مرتبط با گروه جراحی بیمارستان با جدیّت پیگیری خواهد شد و با برنامه ریزی هایی که انجام شده است، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های چشمگیر در حوزه فعالیت های مرتبط با اتاق های عمل جراحی خواهیم بود.

اکبر ولی زاده
تهیه کننده:

اکبر ولی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *