محتوای خبری بیمارستان رازی

راه اندازی آشپزحانه ساختمان جدید بیمارستان رازی

آشپزخانه ساختمان جدید بیمارستان رازی بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا و با استفاده از جدیدترین و بهترین دستگاه ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، آشپزخانه بیمارستان رازی روز یکشنبه   1 اسفند 1400 به صورت آزمایشی شروع به کار کرد و روز شنبه 7 اسفند 1400 با حضور دکتر ابوالفضل زنده دل رئیس، دکتر هادی مخترع مدیر و دکتر ثریا ابراهیم پور متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی رسماً شروع بکار کرده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آشپزخانه بیمارستان رازی  از بخش های مختلفی تشکیل شده است. همه بخش های این آشپزخانه شامل   بخش های آماده سازی مواد اولیه ( گوشت قرمز، گوشت سفید و سبزیجات )، قسمت های مربوط به پخت تخصصی غذاهای ایرانی و بخش رژیم درمانی با اولویت پخت غذا با حفظ ریزمغذی ها و افزایش ارزش غذایی برای غذای بیماران خاص و رژیمی به تفکیک طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی شده است.

همچنین آشپزخانه دارای 4 سردخانه مجزا بوده و بخش های مختلف پشتیبانی، بهداشتی و  انبارها بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا و با استفاده از جدیدترین و بهترین دستگاه ها در این آشپزخانه تجهیز شده است.

همچنین برای نگهداری موقت پسماندهای این واحد ، یک سردخانه مجزا در نظر گرفته شده است.

اکبر ولی زاده
تهیه کننده:

اکبر ولی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *