محتوای خبری بیمارستان رازی

ششمین اردوی جهادی مدافعان سلامت بیمارستان رازی با نام دهه فجر در بلوچستان

ششمین اردوی جهادی به سرپرستی دکتر سید ناصر عمادی دانشیار گروه پوست بیمارستان رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در منطقه کنارک بلوچستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، ششمین اردوی جهادی به سرپرستی دکتر سید ناصر عمادی دانشیار گروه پوست بیمارستان رازی از 18 بهمن 99 به مدت دو روز به درخواست شبکه بهداشت و درمان کنارک با  برگزاری دوره آموزشی «آخرین یافته های تشخیصی و درمان پوستی بیماری کرونا» برای پزشکان عمومی شبکه بهداشت کنارک و نیز ویزیت و درمان رایگان ۱۲۵ بیمار در منطقه کنارک و روستای کهیر، پیام آور وحدت و همدلی مردم و جامعه پزشکی شد.
دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز و داوطلب هلال ضمن قدردانی از حمایت و مهمانوازی مردم و مسئولان مناطق کنارک و کهیر گفت: بیماری قارچی پوست از بیماری‌های بسیار شایع هموطنان روستای کهیر به دلیل نگهداری از دام نیازمند توجه ویژه است.
دکتر عمادی معنای طبیب داوطلب را با تجلی خدمات خالصانه و صادقانه در مناطق محروم برای شادی دل انسان‌های نیازمند تعریف کرد که میبایست مطب پزشک در دل انسان‌های نیازمند و منتظر در مناطق محروم باشد. در این اردوی جهادی بخشی از داروهای پوستی در روستای کهیر به صورت رایگان اهدا شد.

نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *