محتوای خبری بیمارستان رازی

قدردانی از استاد پیشکسوت دکتر شاهرخ قاضی زاده احسائی متخصص جراحی عمومی بیمارستان رازی به مناسبت بازنشستگی

به مناسبت بازنشستگی دکتر شاهرخ قاضی زاده احسائی متخصص جراحی عمومی این مرکز، مراسمی با حضور دکتر عابدینی رئیس، معاونان و جمعی از استادان گروه جراحی پلاستیک و گروه پوست و پاتولوژی بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی،  این مراسم روز دوشنبه 17 آذر 99 با حضور دکتر ربابه عابدینی رئیس، دکتر هادی مخترع مدیر، دکتر نرگس قندی معاون آموزشی، دکتر جواد رحمتی رئیس اتاق عمل جراحی، دکتر شهریار حدادی رئیس بخش جراحی پلاستیک، دکتر کامران بلیغی رئیس بخش پوست مردان ، دکتر کامبیز کامیاب رئیس پاتولوژی و سایر اعضا هیئت علمی گروه پوست و جراحی در دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد.

در این مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدیه از زحمات وی قدردانی شد و پزشکان به بیان خاطراتی از او در بیمارستان رازی پرداختند.

دکتر قاضی زاده متولد 1333 تهران پس از طی دوران ابتدایی و متوسطه در سال 1352 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و درسال 1359 فارغ التحصیل و دوران سربازی را در نیروی دریایی در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس طی کرد و پس از آن دوران یک ساله طرح را سپری کرد.

در سال 1363دوره تخصصی را در رشته جراحی عمومی در بیمارستان امام خمینی (ره) شروع و در سال 1367 پس از کسب رتبه یک در دانشگاه علوم پزشکی تهران برای طی دوران ضریب k به استخدام هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در آمده و پس از سه سال خدمت در بیمارستان های امام خمینی (ره) و سینا برای گذراندن دوره خارج از مرکز به استان سمنان مامور و مدت چهار سال به عنوان هیئت علمی و ریاست بیمارستان امداد سمنان انجام وظیفه نموده و در سال 1374 پس از اتمام دوران ماموریت و بازگشت به دانشگاه علوم پزشکی تهران، در بیمارستان رازی در بخش جراحی عمومی مشغول خدمت شد. نتیجه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در طی این دوران چاپ حدود10 مقاله و سخنرانی در کنگره های بین المللی مختلف پوست و جراحی بوده است.
وی پس از انجام حدود بیست هزار عمل جراحی در بیمارستان رازی در سال 1399 به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 

نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *