محتوای خبری بیمارستان رازی

قدردانی مدافعان امنیت از کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان رازی به مناسبت هفته سلامت

به مناسبت هفته سلامت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اهدای لوح سپاس از مسئولان بیمارستان رازی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رازی، روز شنبه 6 اردیبهشت 99 دیدار پلیس مبارزه با مواد مخدر حجت السلام حسینی رئیس عقیدتی سیاسی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، سرهنگ حسنوند رئیس  پلیس مبارزه با مواد مخدر، سرگرد سوری مسئول حفاظت اطلاعات، سرگرد علی مرادی معاون اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و مسئولین بیمارستان رازی، دکتر ربابه عابدینی رئیس، دکتر هادی مخترع مدیر، مهدی علینقیان مسئول حراست و مریم محمدی مدیر پرستاری در دفتر ریاست بیمارستان انجام شد. ابتدا حجت السلام حسینی گفت: از همه همکاران، کادر پزشکی، کادر پرستاری، مدیران، انتظامات و هرکسی که به نوعی دخیل در عرصه خدمت هستند تشکر می کنیم و برخود لازم دانستیم در این برهه از زمان به عنوان عضوی از مجموعه پلیس خدمت برسیم و تشکر خودمان را به عنوان سرباز کوچکی در مجموعه پلیسی در تهران بزرگ و پلیس مبارزه با مواد مخدر عرض احترام داشته باشیم. وی افزود: امروز در جامعه ما، در درون مرزهای ما، در متن شهرهای ما کادر پزشکی و پرستارهای ما در بحران کرونا ویروس حرف اول را می زنند. رصدهایی که بنده داشتم متوجه شدم چقدر تفاوت فاحشی در روحیه خدمت رسانی بین خدمات رسانی پرستاران ما و پرستاران خارج از کشور در دنیا وجود دارد و این قابل تحسین است وقتی مطالعه می کنیم می بینم آنها هم ما را تحسین می کنند و دوست و دشمن ما را تحسین می کند که این باعث فخر و مباهات است. قطعا پاداش اخروی پرستاران بیشتر است و ما احادیث فراوانی در این زمینه  داریم و خداوند بهترین تقدیر را از این عزیزان خواهد داشت سپس سرهنگ حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پیام تشکر و قدردانی از طرف خود و سردار رحیمی فرماندهی تهران بزرگ را به مسئولین بیمارستان رازی ابلاغ کرد.

دکتر عابدینی نیز در این جلسه گفت: همان طور که تاکنون شما مدافع امنیت ما بوده اید هم اکنون وظیفه ما است که مدافع سلامت شما باشیم. همه ی ما ایران اسلامی را دوست داریم، و هر یک از ما در برهه های مختلف زمانی و در جبهه های مختلف موظف به خدمت به میهن عزیزمان می باشیم.  ان شاء الله هر چه سریعتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم تا سلامت و آرامش مجددا به میان مردم باز گردد و از شما هم تشکر می کنم که حضورتان در این مرکز باعث افتخار ما است.

در پایان به رسم یادبود از طرف رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یک لوح سپاس به ریاست بیمارستان تقدیم شد و تعدادی  گان، ماسک و چند شاخه گل بین پرستاران توزیع شد.

 

نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *