محتوای خبری بیمارستان رازی

مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتقاء بهداشت دست در بیمارستان پوست رازی برگزار شد

به مناسبت روز جهانی ارتقاء بهداشت دست و در خصوص افزایش ارتقاء بهداشت دست، مراسم ویژه ای در بیمارستان رازی برگزار شد.

 گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان پوست رازی، به مناسبت نامگذاری روز پنجم ماه می میلادی به عنوان روز جهانی ارتقاء بهداشت دست، چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 مراسمی درسالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم که در جهت ارتقاء بهداشت دست  انجام گرفت، ضمن اینکه دستیاران برتر بهداشت دست معرفی شدند، از اساتید بیمارستان نیز تشکر و قدردانی شد.
در ادامه، کلیپ تهیه شده توسط اعظم رضایی سیروس دبیر کمیته کنترل عفونت به نمایش گذاشته شد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و در حین پخش کلیپ نیز تمامی حاضرین در مراسم به تبعیت از اساتید بیمارستان به عنوان الگو، بهداشت دست (هندراب) را انجام دادند.
در حین برگزاری مراسم نیز مقرر شد برنامه هایی در خصوص افزایش ارتقاء بهداشت دست، جهت انگیزش در کارکنان در الویت امور کنترل عفونت بیمارستان قرار گرفته شود.
توضیح اینکه در این مراسم، دکتر ربابه عابدینی رئیس بیمارستان، دکتر هادی مخترع مدیر، معاونین درمان، آموزش، پژوهش، سایر اساتید هیئت علمی، دستیاران، مدیر پرستاری، سرپرستاران، مسئولین و کارکنان بیمارستان حضور داشتند و در حاشیه آن از حضار با کیک تزیین شده از تصویر بهداشت دست پذیرایی بعمل آمد.

خبرنگار و عکاس: فریبا حفیظی

 بهداشت دست
راهنمای شستشو دست

تهیه کننده: