محتوای خبری بیمارستان رازی

گرامیداشت روز پزشک دربیمارستان رازی

به مناسبت بزرگداشت روز پزشک، مراسمی با حضور جمعی از پزشکان و اعضای هیئت علمی گروه پوست و دستیاران در بیمارستان رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، چهارشنبه  سوم  شهریور 1400 به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، مراسمی با حضور اعضای هیئت علمی و دستیاران بیمارستان رازی در سالن درس ساختمان جدید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم دکتر کامران بلیغی پزشک پیشکسوت و عضو هیئت علمی گروه پوست به نمایندگی از همه پزشکان و دستیاران از دکتر ربابه عابدینی رئیس بیمارستان رازی به علت تلاش شبانه روزی و دلسوزانه ایشان در جهت اعتلای درماتولوژی کشور در بیمارستان رازی و خدمت به نیازمندان و بیماران در دوران پاندمی کووید 19  تقدیر کرد.
همچنین از دکتر طاهره سوری معاون درمان و متخصص عفونی و دکتر مهدخت پارسی راد متخصص داخلی به علت  فعالیت و تلاش فراوان در کلینیک  رمدسیویر در  ایام بحران موج پنجم کرونا با اهدا هدیه تقدیر شد و لوح تقدیر و هدایایی به  افراد برتر آزمون کتبی و شفاهی و اخلاق و تعهد حرفه ای در سال تحصیلی 99-1400 توسط دکتر مریم غیاثی مدیر گروه پوست دکتر نرگس قندی معاون آموزشی و دکتروحیده سادات لاجوردی مسئول دستیاران و به دستیاران اهدا شد.

نرگس   ابراهیمی
تهیه کننده:

نرگس ابراهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *