محتوای خبری بیمارستان روزبه

اعتبار بخشی بیمارستان روزبه پایان یافت

با حضور تیم ارزیاب وزارت بهداشت، اعتبار بخشی بیمارستان روزبه طی سه روز انجام پذیرفت.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان روزبه، در ادامه اعتبار بخشی مراکز درمانی با حضور تیم ارزیاب  وزارت بهداشت، ارزیابی این بیمارستان طی سه روز و در روزهای 30،29 و 31 فروردین 96 انجام پذیرفت.
روز سه شنبه 29 فروردین 96 با حضور ارزیاب های وزارت بهداشت، ارزیابی بیمارستان روزبه شروع شد.
در ابتدا جلسه ای جهت معارفه با حضور ارزیابهای دانشگاه، رئیس و مدیر بیمارستان، معاون درمان بیمارستان،  مدیر پرستاری، مسئول واحدها سرپرستار بخشهای بستری و سوپوروایزرهای بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای این نشست، دکتر نقوی رئیس بیمارستان ضمن خوش آمدگویی به تیم ارزیاب حاضر در بیمارستان از همه مدیران، اساتید و همکارانی که تلاشهای زیادی در جهت تحقق بخشیدن به ماموریت بیمارستان که همان ارائه خدمات ناب آموزشی، درمانی، پژوهشی در حوزه روانپزشکی و روانشناسی بالینی است، قدردانی و تشکر کردند.
سپس دکتر انوری مدیر بیمارستان ضمن خیرمقدم به تیم ارزیاب در خصوص تفاوتهای موجود بین امکانات و فعالیتهای موجود در بیمارستان های روانپزشکی و سایر بیمارستانها مطالبی را بیان کردند و گزارشی کوتاه از فعالیتهای صورت گرفته در بیمارستان در خصوص اعتبار بخشی ارائه دادند.
در ادامه، دکتر ملکی سر تیم گروه ارزیاب وزارت بهداشت با معرفی همکاران خود به تشریح نحوه ارزیابی در سنجه های نسل سوم اعتبار بخشی پرداختند.
پس از آن، تیم ارزیاب وزارت بهداشت با حضور در همه واحدهای درمانی و پشتیبانی ضمن مصاحبه با پرسنل و با بررسی مستندات و مشاهدات بیمارستان روزبه را مورد ارزیابی قرار دادند. روز پنج شنبه 31 فروردین اعتبار بخشی بیمارستان روزبه به پایان رسید.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور