محتوای خبری بیمارستان روزبه

انتخاب فهیمه مسلمی مددکار اجتماعی بیمارستان روزبه به عنوان مددکار نمونه دانشگاه علوم پزشکی تهران

در مراسم گرامیداشت روز مددکار، فهمیه مسلمی مددکار اجتماعی بیمارستان به عنوان مددکار نمونه دانشگاه علوم پزشکی تهران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، در چهارمین همایش تقدیر از مددکاران اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران فهیمه مسلمی مددکار اجتماعی بیمارستان روزبه به عنوان یکی از مددکاران برتر دانشگاه انتخاب و با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

در این راستا دکتر سعید ناطقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه ای از زحمات ارزنده فهیمه مسلمی قدردانی کرد:

متن نامه به شرح زیر است:

نظر به این که مددکاران اجتماعی به عنوان نیروهای متخصص و آموزش دیده، جزء مسبوق ترین گروه ها در سیستم بهداشت و درمان کشور در زمینه تمرکز بر مولفه های اجتماعی سلامت می باشند، گامهای موثری در ظرفیت سازی و توسعه خدمات مددکاری اجتماعی در حوزه سلامت برداشته و توانسته اند در بستری یکپارچه به افزایش بهره وری و کاهش اتلاف هزینه، انرژی و زمان در ارائه خدمات نظام سلامت کمک نمایند. در همین راستا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها را ملزم نموده است که با هدف افزایش انگیزه و ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای تر، هر ساله خدمات مددکاران اجتماعی خود را بر اساس چک لیست ابلاغی و مستندات ارسالی مورد ارزیابی قرار دهند. لذا بر اساس نتایج بررسی صورت گرفته توسط کمیته انتخاب مددکاران اجتماعی نمونه سال 1401، سرکار خانم فهیمه مسلمی، به عنوان مددکار اجتماعی برگزیده این دانشگاه انتخاب شده اند.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *