محتوای خبری بیمارستان روزبه

اوج فداکاری پرسنل وظیفه شناس بیمارستان روزبه که دو دستش در راه خدمت به بیمار شکست

فداکاری نگهبان بیمارستان روزبه باعث شد ایمنی بیمار حفظ شود اما دو دست نگهبان شکست و با تواضع و مسئولیت پذیری در محل کار خود به ادامه خدمت مشغول شد.

دو دستی که شکست تا ایمنی بیمار حفظ شود دکتر شاهین آخوندزاده,

دو دستی که شکست تا ایمنی بیمار حفظ شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، نگهبان بیمارستان برای پیشگیری از صدمه دیدن بیمار و جلوگیری از فرار بیمار خود را قربانی کرد و دو دست خودش شکست. به پاس این فداکاری با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، برخی از مسئولان واحدها و همکاران از علیرضا ابراهیمی همکار واحد انتظامات بیمارستان روزبه با اهدای هدیه و لوح تقدیر قدردانی شد.
دکتر شاهین آخوند زاده رئیس بیمارستان ضمن تقدیر از فداکاری همکار انتظامات گفت: مصداق ایثار و فداکاری و همچنین وظیفه شناسی در کار آقای ابراهیمی نمایان است و امیدوار شد که همگی در راستای حفظ ایمنی بیمار با جان و دل تلاش کنند و برای بهبودی وی آرزوی سلامتی کرد.

یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان گفت: سختی کار همکاران در بیمارستان مشهود است و با همه توان همکاران در جهت خدمت به بیماران تلاش می‌کنند. یک نمونه اوج تعهد، مسئولیت پذیری، وظیفه شناسی، اخلاق حرفه ای، توجه به ایمنی بیماران در کار ارزشمند همکار انتظامات اقای ابراهیمی نمایان است که جای تقدیر دارد و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

دو دستی که شکست تا ایمنی بیمار حفظ شود

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *