محتوای خبری بیمارستان روزبه

بازدید دکتر نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران به مناسبت هفته سلامت روان از بیمارستان روزبه

دکتر نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران در رأس هياتی به مناسبت هفته سلامت روان از بيمارستان روزبه بازدید کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان روزبه روز یکشنبه ۲۲ مهر ۹۷، شهردار منطقه ۱۱ به همراه هیأتی از مدیران و مسئولان شهرداری این منطقه به مناسبت هفته سلامت روان و با هدف برقراری همکاری‌های متقابل بین بیمارستان و شهرداری دیدار کردند و طرفین بر سر مسائل مختلف به گفتگو پرداختند.
در ابتدای این دیدار دکتر نقوی رئیس بیمارستان روزبه ضمن خیرمقدم به دکتر آبادیان و تیم همراه، همکاری‌هایی که طی این چند سال بین بیمارستان و شهرداری صورت گرفته است را مثبت ارزیابی کرد و خواستار آن شد که شهرداری در راستای برنامه‌های توسعه‌ای و زیر ساختی که بیمارستان روزبه به عنوان قدیمی‌ترین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کشور در حوزه روان‌پزشکی به دنبال آن است همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.
وی افزود: برای توسعه هر چه بیشتر در حوزه سلامت روان نیازمند فضای بیشتری می‌باشیم که این هدف تا حدودی با احداث ساختمان جدید که جانمایی آن انجام شده است میسر می‌شود.
سپس دکتر انوری مدیر بیمارستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بیمارستان در دو سال اخیر تاکید کرد که همکاری شهرداری با بیمارستان خوب بوده و به دنبال آن هستیم که این همکاری را گسترش بدهیم.
سپس دکتر آبادیان شهردار منطقه ۱۱ به جایگاه استراتژیکی منطقه ۱۱ از نظر سلامت جامعه اشاره کرد و بیان داشت وجود تعداد زیادی از بیمارستان‌های مهم و قدیمی در این منطقه باعث شده نگاه ویژه‌ای به مبحث سلامت از طرف شهرداری به بیمارستان‌ها شود.
وی تلاش‌های هیأت رئیسه بیمارستان روزبه در خصوص احداث پروژه ساختمانی جدید را ستود و گفت: شهرداری تلاش می‌کند بستر لازم را برای تأمین مجوزهای لازم فراهم کند تا احداث این پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.
در پایان این بازدید با دادن هدایایی از فعالان حوزه سلامت روان تقدیر شد.
دکتر آبادیان و هیأت همراه هم‌چنین با حضور در بخش‌های بستری با اهدای گل به بیماران و کادر درمان هفته سلامت روان را گرامی داشتند.
بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۱ و تیم همراه از محل احداث پروژه جدید نیز از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

کلمات کلیدی
محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور