محتوای خبری بیمارستان روزبه

بازدید رئیس امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان روزبه در آستانه روز حسابدار

در آستانه روز حسابدار مهناز طاهری پور و جمعی از مسئولان مدیریت مالی دانشگاه با حضور در بیمارستان روزبه با کارکنان امور مالی و حسابداران این بیمارستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، شنبه 13 آذر 1400 مهناز طاهری پور رئیس امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دو تن از روسای واحدهای امور مالی ستاد مرکزی از بیمارستان روزبه دیدن کرد و ضمن تبریک روز حسابدار به گفتگو با همکاران حسابدار شاغل در بیمارستان روزبه پرداخت.
در ابتدای این جلسه که با حضور دکتر بهنام شباب مدیر بیمارستان روزبه، براتی رئیس امور مالی بیمارستان و همکاران حسابداری برگزار شد، دکتر شباب ضمن خیر مقدم به مدیر امور مالی دانشگاه گفت: واحد پشتیبانی وحسابداری از اهرم های مهم اجرایی در بیمارستان هستند که نیاز به دقت فراوان در انجام امور محوله دارند.
وی همچنین اظهار داشت با توجه به شرایط بیمارستان روزبه که با مراجعه کنندگان خاص سروکار دارند، ارائه خدمات در این مرکز به مراتب سخت تر است ولی این  مسئله در ارائه خدمات و کیفیت آن تاثیر گذار نبوده است. وی پس از ابراز رضایت از واحد حسابداری برای آنها آرزوی سلامت و موفقیت کرد.
در ادامه براتی با تشکر از حضور مدیر مالی دانشگاه در بیمارستان روزبه، روز حسابدار را به همه همکاران حسابدار تبریک گفت و بیان داشت: مسئولیت پذیری و پاکدست بودن همکاران حسابدار بیمارستان روزبه قابل ستایش است.
همچنین وی پیشنهاداتی در خصوص برطرف کردن مشکل گواهی کسر از حقوق و ضمانت وام همکاران بیمارستان مطرح کرد.
سپس طاهری پور با تبریک روز حسابدار گفت: بیمارستان روزبه اولین بیمارستانی بود که برای تبریک این روز مراجعه کردیم.
وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در این بیمارستان گفت؛ هدف ما تعامل و شناخت بیشتر مجموعه مالی دانشگاه با واحدهای تابعه است.
در پایان جلسه طاهری پور پای صحبت همکاران حسابدار نشست.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *