محتوای خبری بیمارستان روزبه

بازدید شبانه و سرزده مدیران ارشد بیمارستان روزبه از بخش های مختلف بیمارستان

با هدف قدردانی از زحمات همکاران و نحوه عملکرد بیمارستان و اورژانس، مدیران ارشد بیمارستان به صور سرزده و شبانه از این مرکز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، سه شنبه 5 مهر همزمان با شب شهادت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)  و در ساعت دوازده تا 2 بعد از نصف شب، دکتر شاهین آخوندزاده رئیس، یوسف مسعودیان مدیر، دکتر محمدی معاون درمان و اعظم زینعلی مترون بیمارستان روزبه با حضور سرزده در بخش های مختلف از بخشهای اورژانس، بخشهای بستری، واحدهای پشتیبانی و ... بازدید کردند.

در این بازدید، مدیران ارشد بیمارستان ضمن دیدار و گفتگو با همکاران حاضر در شیفت شب و تقدیر از  زحمات ارزنده آنان، به بررسی وضعیت نحوه ارائه خدمات در طول شیفت شب و ایام‌ تعطیل پرداختند. رئیس و مدیر بیمارستان هدف از بازدیدهای شبانه را تقدیر از زحمات همکاران در شیفت های عصر و شب، شناسایی و برنامه ریزی در جهت اقدامات اصلاحی و ارتقای مستمر کیفیت خدمات، بررسی عملکرد بخش اورژانس و تعیین تکلیف بیماران اورژانس، بررسی وضعیت سیستم های ساختاری بخش ها مانند ایمنی درب های ورودی بخش ها، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، شب خواب های اتاق بیماران بستری و...، نحوه ارجاع بین بیمارستانی بیماران در شیفت های عصر و شب  عنوان کردند.

بازدید مدیران ارشد بیمارستان به صورت مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف دوره ای برای بهبود عملکرد ارایه خدمات و به صورت سرزده برنامه ریزی شده است.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *