محتوای خبری بیمارستان روزبه

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت و هیئت همراه از بیمارستان روزبه

دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت به همراه هیئت همراه و دکتر رضایی، معاون درمان و دکتر همایون امینی مشاور رئیس دانشگاه و مسئولان بیمارستان از بخش های مختلف بیمارستان روزبه بازدید کردند.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان روزبه، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر کلانتری، مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، دکتر رضایی مدیر بودجه معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر رضایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر همایون امینی مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صبح روز پنج شنبه 24 خرداد 97 از بخشهای مختلف بیمارستان شامل اورژانس، بخشهای بستری مردان، اطفال و... دیدن کردند.
در ابتدای این بازدید دکتر نقوی، رئیس بیمارستان ضمن خیر مقدم به دکتر جان بابایی و هیئت همراه با اشاره به قدمت 70 ساله بیمارستان روزبه به معرفی مختصری از بیمارستان و پروژه های در دست اجرای این بیمارستان پرداخت و نیازها و مشکلات بیمارستان را مطرح کرد.
در ادامه دکتر انوری، مدیر بیمارستان از وضعیت موجود، شامل وضعیت کارکنان، تعداد بخشها، تختهای فعال، وضعیت مالی، پروژه های در حال ساخت و اعتبارات مورد نیاز گزارشی ارائه داد و به طرح توسعه بیمارستان در فضایی به مساحت 7 هزار متر و در 10 طبقه اشاره کرد و گفت: با احداث این طرح و با مشارکت خیرین و مساعدتهای لازم از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران اگر محقق شود تا حدودی مشکلات بیمارستان از لحاظ فضاهای درمانی خصوصا در بخش سرپایی کاهش پیدا می کند.
دکتر جان بابایی در این بازدید با تشکر از زحمات هیئت رئیسه و کارکنان روزبه قول مساعدت های لازم را را در خصوص اجرایی کردن پروژهای توسعه ای را به بیمارستان روزبه داد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور