محتوای خبری بیمارستان روزبه

با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد

با فعالیت کمیته روان درمانی انجمن علمی روانپزشکان و همکاری دانشگاه ها و مراکز خصوصی آموزش روانکاوی و حضور گسترده اعضای هیئت علمی و دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویای ایران از هشتم تا دهم شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد.

با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، این کنگره که ریاست آن به عهده دکتر مهدیه معین الغربائی بود و حضور دکتر امیر حسین جلالی ندوشن را به عنوان دبیر علمی،  همچنین دکتر مریم معصومی و دکتر احمد احمدی‌پور را با عنوان دبیران اجرایی داشت و از تاریخ اول شهریور ماه با برگزاری بخشی از کارگاه‌های حاشیه کنگره کار خود را آغاز کرد.
آیین گشایش این رویداد هفتم شهریور ماه با سخنرانی دنیس شلبی، دکتر محمد صنعتی استاد پیشگام روانکاوی ایران و دکتر امیرحسین جلالی ندوشن برگزار شد و کنگره هشتم تا دهم شهریور با شرکت 900 نفر به صورت حضوری و مجازی در سالن های بیمارستان فرهیختگان از هشت و نیم صبح تا نوزده و  پانزده دقیقه همزمان در دو سالن به انجام رسید.
دراین رویداد عظیم مجموعاً شاهد استقبالی قابل توجه در ۸ سمپوزیوم، ۱۲ سخنرانی کلیدی (شامل ۹ سخنرانی بین‌المللی، ۲ گفتگوی بین رشته‌ای با ۴ نفر از اهالی علوم انسانی و اجتماعی، و ۱ گفت‌وگو پیرامون ابتلائات روان‌کاوی ایران)، ۱۴ کارگاه، ۲۰ سخنرانی کوتاه، و ۲۰ ارائه پوستر بودیم، و در مجموع حدود ۱۰۰ ساعت برنامه علمی انجام شد.
از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مهدیه معین الغربائی به عنوان رئیس کنگره چهارم، دکتر فرزین رضاعی، دکتر والنتین آرتونیان و دکتر سمیه عرب زاده  از اعضای کمیته علمی بودند. دکتر والنتین آرتونیان، دکتر سمیه عرب ‌زاده و دکتر عاطفه محمد جعفری دوکش نیز در این کنگره سخنرانی داشتند. همچنین، دستیاران روان‌پزشکی دکتر شیما پیشگاهی و دکتر مریم محرابی عضو تیم اجرایی، مسئول ثبت‌نام و هماهنگی کارگاه‌ها و دکتر شمیم جعفری عضو تیم ترجمه به صورت داوطلبانه در روند برگزاری، مشارکترفعال داشتند. بسیاری از فعالان این کنگره نیز دانش آموختگان سال های اخیر دپارتمان تحلیلی روزبه در دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند.

در انتها، روز دهم شهریور ماه سخنرانی اسپیروس اورفانوس، رئیس افتخاری کنگره چهارم، و دکتر مهدیه معین الغربائی، رئیس کنگره به این رویداد علمی پایان داد.

المیرا کریمی
تهیه کننده:

المیرا کریمی

تصاویر

با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد با حضور بی‌نظیر: چهارمین کنگره روان‌کاوی و روان‌درمانی پویا آغاز به کار کرد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *