محتوای خبری بیمارستان روزبه

برنامه ریزی و اقدامات نهایی برای افتتاح پروژه ساختمان جدید بیمارستان روزبه

توجه حداکثری به ایمنی، کیفیت و سرعت در تحویل، بهره برداری و شروع به کار پروژه جدید بیمارستان روزبه صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، چهارشنبه ۱۵ تیر با حضور مدیر بیمارستان و کارشناسان دفتر فنی دانشگاه و پیمانکاران بیمارستان اقدامات لازم رای تحویل موقت پروژه ساختمان جدید بیمارستان روزبه انجام شد.
یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان ضمن بازدید میدانی از پروژه به همراه تیم دفتر فنی دانشگاه و بیمارستان گفت: این پروژه به عنوان یک سرمایه ملی نیازمند آن است که با توجه به برنامه ریزی برای توسعه فعالیتهای سرپایی و درمانگاهی و اسکان رزیدنت ها و راه اندازی سلف سرویس بیمارستان، در طی دو هفته آینده سایر اقدامات تکمیلی ساختمان با نظارت مستمر دفتر فنی دانشگاه انجام شود تا شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.
در این بازدید نواقص و مشکلات ساختمان شناسایی و در صورتجلسه ای با حضور پیمانکار تهیه و مقرر شد ظرف مدت ۱۵ روز رفع شود تا ساختمان تائیدیه لازم برای بهره برداری را دریافت کند.
مسعودیان، مدیر بیمارستان از خیرینی که در طی دو ماه اخیر، ساخت موتورخانه ساختمان و آسانسور این پروژه را متقبل شدند و اقدامات خرید، نصب و سایر مراحل با حمایت این عزیزان به سرانجام رسید نیز قدردانی کرد.
توضیح اینکه در طی هفته های آینده شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.
محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

ماهان کریمی

ماهان کریمی

01/04/20 - 09:25

احسنت بر مدیر توانمند دانشگاه مهندس مسعودیان و ریاست پر توان دانشگاه استاد اخوند زاده با وجود این عزیزان حتما ناشدنی ها شدنی خواهد شد

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

01/04/20 - 09:30

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *