محتوای خبری بیمارستان روزبه

برگزاری جشنواره افطار سالم در بیمارستان روزبه

با هدف جذب مشارکتهای مردمی، جشنواره افطار سالم با حضور هنرمندان، خیرین و خانواده بیماران و... در بیمارستان روزبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان روزبه، روز سه شنبه 22 خرداد 97 در راستای برنامه های جذب مشارکتهای مردمی، جشنواره افطار سالم همزمان با اذان مغرب در محوطه این بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای این برنامه دکتر انوری از طرف هیئت رئیسه بیمارستان روزبه ضمن خوش آمدگویی به همه حاضرین، از دست اندرکان و نیکوکاران حاضر در برنامه تقدیر و تشکر کر و گفت: بعد از برگزاری موفقیت آمیز بازارچه نیکوکاری که در اسفند 96 برگزار شد این دومین برنامه از مجموعه برنامه های مشارکتیهای مردمی موسسه نیکوکاری روزبه است که با هدف سهیم کردن مردم در کارهای مشارکتی به دنبال انگ زدایی از بیماران اعصاب و روان هستیم.
اجرای برنامه های فرهنگی هنری با حضور بازیگران تئاتر و سینما، استندآپ کمدین های برنامه خندوانه، اجرای موسیقی زنده توسط گروه های موسیقی و با خوانندگی حسین توکلی ، برگزاری مسابقه از دیگر آیتمهای این جشنواره بود.
در ادامه و با حضور استند آپ کمدین های خندوانه تعدادی از کارهای دست ساز بیماران بستری بخشهای بیمارستان به صورت نمادین به حراج درآمد و خیرین به صورت همت عالی در این امر خیر شرکت کردند.
این جشنواره که با استقبال خوب از طرف مردم همراه بود تا ساعت 23 ادامه داشت.
توضیح اینکه عواید حاصل از این جشنواره به نفع بیماران اعصاب و روان صرف خواهد شد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور