محتوای خبری بیمارستان روزبه

برگزاری جلسه کمیته روسای بخشهای بیمارستان روزبه

در جلسه کمیته روسای بخشها در خصوص برنامه ریزی مستمر جهت ارائه خدمات بهینه به بیماران و رفع نیاز های بخشها بحث و گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، جلسه کمیته روسای بخشهای بیمارستان روز سه شنبه 31 خرداد ۱۴۰۱ با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، معاون درمان و روسای بخشهای این مرکز برگزار شد.
در این جلسه دکتر آخوند زاده ضمن تشکر از روسای بخشها در برنامه ریزی مستمر جهت ارائه خدمات بهینه به بیماران، برای جذب خیر و تکمیل و توسعه بخش ها گفت با  مدیریت جدید بیمارستان، درخواست ها و نیازهای بیمارستان در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا می رسد و از روسای بخشها خواست تا نیازهای بخش خود را ظرف  مدت دو هفته به مدیر بیمارستان اعلام نمایند تا در تفاهم نامه بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شود.
مسعودیان، مدیر بیمارستان نیز عنوان کرد با برنامه ریزی علمی، تعامل و مشارکت روسای محترم بخش ها، شاهد ارتقای شاخص های عملکردی بیمارستان خواهیم بود.
همچنین وی خلاصه ای از فعالیتهای انجام شده بیمارستان در فصل بهار در حوزه های مالی، درآمد، کسورات، فنی و تاسیساتی را مطرح کرد. 
در این جلسه در خصوص ضرورت تامین امنیت ایستگاه های پرستاری، مدت زمان بستری بیمار در بخش های بستری، تفاهم نامه نیروی انسانی و تلاش در جهت جذب نیروی مورد نیاز، ثبت تمام خدمات در پرونده بیماران، ضرورت مدیریت بستری بیماران قضایی، مشاوره ها و فرآیند اعزام بیمار به بیمارستانهای معین بحث و تبادل نظر انجام شد.
محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *