محتوای خبری بیمارستان روزبه

بازدید گروهی بیمارستان روانپزشکی ایران از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی روزبه

بیمارستان روانپزشکی ایران در بیمارستان روانپزشکی روزبه

تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان بیمارستان روانپزشکی ایران با هدف بهره‌گیری از تجارب بیمارستان روزبه از این مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بازدید کردند.

به  گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، چهارشنبه 4 آبان 1401، تیمی متشکل از مدیران بیمارستان روانپزشکی ایران  از بیمارستان روزبه بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید و در جلسه ای که با حضور رئیس و مدیر بیمارستان برگزار شد، دکتر شاهین آخوند زاده رئیس بیمارستان روزبه ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت، بیمارستان روزبه به عنوان قدیمی ترین مرکز آموزشی و پژوهشی و درمانی در کشور بخاطر فارغ التحصیلانی که اینجا حضور داشته اند همیشه ارتباط نزدیکی با سایر مراکز درمانی دیگر داشته است و ما سعی کرده ایم تجارب خودمان را در اختیار همکاران سایر مراکز دیگر قرار بدهیم و از تجارب آنها در زمینه های مختلف هم استقبال کرده ایم.

در ادامه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه، ضمن خیر مقدم به مدیر بیمارستان روانپزشکی ایران و تیم همراه گفت در بیمارستان روزبه با پیگیری های همه جانبه توانسته ایم در اصلاح فرایندهای مختلف که کمک به تکریم هرچه بهتر ماجعین محترم است اقدام کنیم و این تنها با یک کار تیمی منسجم امکان پذیر است. وی همچنین گفت هدف ما ارائه بهترین خدمات به طیف وسیعی از مراجعان از تمام کشور است و خوشبختانه توانسته ایم در این مدت با بالابردن ظرفیت های مختلف به این مهم دست پیدا کنیم و امیدواریم با تلاشهای پیگیرانه همه مدیران و همکاران این خدمات را توسعه بدهیم. ایشان همچنین از به اشتراک گذاری تجارب مراکز مختلف استقبال نمودن و عنوان کرد نتیجه این مهم ارائه خدمات بهتر به مراجعان عزیز خواهد بود.

در این بازدید که با هدف آشنایی با ساختار بیمارستان و فرایندهای بیمارستان روزبه انجام شد با فرایندهای از قبیل نحوه مدیریت، فرآیندهای مدیریت ترخیص بیمار، خدمات پاراکلینیک‌ها، اعتباربخشی، بیماران قضایی، ویزیت در منزل، زیرساخت‌های بیمارستان و چندین مورد دیگر آشنا شدند و در ادامه، بازدیدهایی از واحدهای مختلف مانند بهبود کیفیت، حسابداری، مددکاری، مدارک پزشکی، پذیرش و ترخیص و ... انجام شد. این بازدید با هدف بهبود خدمت‌رسانی به بیماران، کسب تجربه، اصلاح فرایندها و نواقص، با برقراری ارتباط کاری و بهره‌گیری از تجارب بیمارستان روزبه صورت گرفت.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *