محتوای خبری بیمارستان روزبه

تقدیر ویژه از دو تن از کارکنان بیمارستان روزبه در بازدید سرزده شبانه مدیران ارشد بیمارستان

مدیران ارشد بیمارستان روزبه به صورت سرزده شبانه از این مرکز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ و در ساعت یک شب، دکتر شاهین آخوندزاده رئیس، یوسف مسعودیان مدیر و اعظم زینعلی مترون بیمارستان روزبه با حضور سرزده در بخشهای مختلف از بخشهای اورژانس، بخشهای بستری، واحدهای پشتیبانی و ... بازدید کردند.
در این بازید، مدیران ارشد بیمارستان ضمن دیدار و گفتگو با همکاران حاضر در شیفت شب از زحمات ارزنده آنان تقدیر کردند، و از وضعیت ارائه خدمات در طول شیفت شب و ایام‌ تعطیل بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید از نرگس محمدی سوپروایزر کشیک شب و اصغر ندایی از همکاران بیماریار بیمارستان با توجه به عملکرد عالی در مسئولیت پذیری و ارائه خدمات بهینه به بیماران از طرف رئیس و مدیر بیمارستان با اهدای لوح ،قدردانی بعمل آمد و مورد تشویق قرار گرفتند.
همچنین به‌ منظور بررسی وضعیت و نحوه‌ی ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعه کنندگان، در این بازدید موارد و نکات قابل ارتقا در زمینه خدمات دهی در شیفت های شب را مورد ارزیابی قرار دادند و نکاتی که در بازدید های شبانه قبلی نیاز به اصلاح و بازنگری داشت مورد بررسی قرار گرفت.
توضیح اینکه این بازدید ها به صورت مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف دوره ای جهت بهبود عملکرد ارایه خدمات برنامه ریزی شده است. بازدید شبانه قبلی به صورت سرزده در اردیبهشت ماه انجام شد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *