محتوای خبری بیمارستان روزبه

جلسه ارزیابی عملکرد بیمارستان روزبه در حوزه صیانت از حقوق شهروندی برگزار شد

کارشناسان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در بیمارستان روزبه شاخص ها و سنجه های عملکردی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، گروه ارزیابی صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در بیمارستان روزبه حضور یافتند.
 در ابتدا جلسه ای با حضور دکتر بهنام شباب مدیر بیمارستان روزبه، مدیر پرستاری، رابط صیانت از حقوق شهروندی، کارشناس رسیدگی به شکایات، مسئول روابط عمومی و تیم ارزیاب دانشگاه برگزار شد و ضمن معرفی همکاران ارزیاب دکتر شباب به معرفی اقدامات صورت گرفته در خصوص صیانت از حقوق شهروندی در بیمارستان روزبه پرداختند و بیان کردند با توجه به اینکه روزبه به عنوان بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فعالیت دارد حساسیت های ویژه ای را برای تعامل با مراجعین می طلبد.
 سپس سنجه های صیانت از حقوق شهروندی مورد ارزیابی قرار گرفت و مستندات لازم ارائه شد.
پس از جلسه معارفه، تيم ارزياب با مراجعه به واحد های (اداری، درمانگاه، دفتر رسیدگی به شکایات، دفتر پرستاری، بوفه، داروخانه، آزمایشگاه، بخشهای بستری، اورژانس و محوطه بیمارستان) و با حضور مسئولین واحدها به بررسي مستندات و ارزيابي عملكرد و مصاحبه با کارکنان و مشاهده وضعیت بیمارستان پرداختند.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *