محتوای خبری بیمارستان روزبه

دورهمی مدیران ارشد و سوپروایزرهای بیمارستان روزبه

برای ترویج فعالیت های تیمی و ارتقای مستمر کیفیت خدمات، نشست صمیمانه مدیران ارشد بیمارستان و سوپروایزرها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱، جلسه ای با حضور مدیران ارشد بیمارستان و سوپروایزها برگزار شد.
 در ابتدای جلسه دکتر آخوندزاده رئیس بیمارستان نقش سوپروایز را کلیدی عنوان کرد و گفت: سوپروایزرها جانشین رئیس و مدیر بیمارستان در شیفت های عصر و شب محسوب می شوند و باید تصمیم های خاصی توسط آنها انجام گیرد که در این زمینه نیاز به حمایت دارند که ما از آنها حمایت خواهیم کرد.
وی افزود سوپروایزرها در هر ساعت شبانه روز هر زمان که ضرورت ایجاب کند می توانند بصورت تلفنی با رئیس، مدیر و معاون درمان بیمارستان تماس گرفته و مشکلات موجود را مطرح کنند.
در ادامه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان ضمن تقدیر از زحمات سوپروایزرها بیان داشت با توجه به سختی های کار در شیفت های عصر و شب؛ مدیریت این شیفت ها نیز نیاز به مسئولیت پذیری، هماهنگی و نظارت دقیق دارد، که این وظیفه بر عهده سوپروایزرها است. وی همچنین از تلاش های سوپروایزرهای بیمارستان نیز در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات، چه در حوزه بالینی و چه در حوزه آموزش به بیماران و کارکنان تشکر کرد و گفت همه فعالیت های ما باید در راستای ارائه خدمت مطلوب تر به مراجعین مان باشد و تلاش کنیم که رضایتمندی و ایمنی کارکنان و بیماران را افزایش دهیم.
در ادامه سوپروایزها هر کدام به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات موجود پرداختند و مواردی از قبیل انتقال بیماران به بیمارستان های دیگر و هماهنگی با ستاد هدایت، تعاملات بیشتر سوپروایزرها با دستیاران و مدیر تخت که باعث بهبود و تسریع در تعیین تکلیف بیماران بستری می شود، انتقال و پذیرش بیماران در بیمارستان های دیگر درخواست هزینه در زمان ترخیص از بیمار و... مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.
در پایان سوپروایزرها از برگزاری چنین نشستی استقبال کردند و تصمیم بر آن شد که این جلسات به صورت ماهانه برگزار شود تا مشکلات سریعتر حل شود و در جهت تقویت سازمان همفکری بیشتری شکل گیرد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *