محتوای خبری بیمارستان روزبه

راه اندازی سیستم نوبت دهی هوشمند بیمارستان روزبه با رویکردی نوین در جهت دسترسی بهتر مراجعین به خدمات درمانی

یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه در مصاحبه‌ای با روابط عمومی بیمارستان بیان کرد: خدمات دهی به بیماران سرپایی و درمانگاهی به عنوان یکی از اهداف اصلی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی روزبه است و برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین برنامه ریزی و ارزیابی‌های مستمری انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، وی افزود: با تلاش‌ها و برنامه ریزی گروهی و تیمی، در گام اول نوبت دهی اینترنتی درمانگاه‌های فوق تخصصی و تخصصی بیمارستان راه اندازی و در گام دوم سیستم نوبت دهی تلفنی هوشمند گویا بیمارستان به صورت اختصاصی برای درمانگاه ها پیاده سازی و اجرایی شد.
ویژگی منحصر به فرد این سیستم در نظر گرفتن شماره تلفن اختصاصی در سیستم نرم افزاری برای هر یک از اساتید و پزشکان می‌ باشد تا مراجعین بتوانند به راحتی نوبت خود را رزرو کنند و بر اساس روز و ساعت مشخص شده که بصورت پیامکی ارسال میگردد به بیمارستان مراجعه کنند.
در نهایت ایشان از تمامی همکاران محترمی که در جهت توسعه خدمات درمانگاهی و سرپایی، برنامه ریزی و  پیاده سازی سیستم نوبت دهی غیرحضوری بیمارستان تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.
برای اطلاع از شماره‌های سیستم نوبت دهی درمانگاه های بیمارستان روزبه کلیپ زیر را مشاهده کنید.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *