محتوای خبری بیمارستان روزبه

مراسم تجلیل از همکاران خدمات بیمارستان روزبه با حضور رئیس و مدیر بیمارستان

مراسم تجلیل از همکاران خدمات بیمارستان روزبه با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، خیرین، مسئولان شهرداری منطقه ۱۱، مسئولان واحدها و همکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران بیمارستان روزبه، یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با روز جهانی کار و کارگر مراسم تجلیل و قدردانی از کارکنان خدمات بیمارستان با حضور رئیس و مدیر بیمارستان، مترون، خیرین، مسئولان شهرداری، مسئولان داخلی واحدها، سوپروایزرها، سرپرستاران، همکاران اداری و پشتیبانی بیمارستان، معاون سلامت روان اداره کل سلامت شهرداری تهران، مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم دکتر آخوندزاده ضمن تبریک روز کارگر و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همکاران خدمات گفت: حضور شما عزیزان حلقه تکمیل کننده ارائه خدمات به مراجعین است و بدون حضور شما این سیستم کامل نخواهد بود.

سپس یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان با تبریک روز جهانی کار و کارگر ضمن تقدیر از زحمات همکاران گفت: نیروهای انسانی بعنوان سرمایه اصلی هر سازمان هستند و ارتقای رضایتمندی همکاران یکی از اولویت های اصلی سازمان است و همه ما مثل اعضای یک خانواده هستیم که باهمدلی و مشارکت همه همکاران،شاهد ارتقای فرآیندهای مختلف و ارائه خدمات بهینه به مراجعین خواهیم بود.
در ادامه خیرین از حضور در بیمارستان احساس خرسندی کردند و با تبریک روز کارگر از زحمات همکاران خدمات بیمارستان روزبه تشکر کردند.
این مراسم با اجرای گروه تواشیح و آواز خوانی حسن فعال از پرسنل خدمات بیمارستان ادامه پیدا کرد.
در پایان با اهدای لوح تقدیر و گل و همچنین هدایا و بن های خرید کالا توسط خیرین، از همکاران خدمات قدردانی شد. جالب اینکه از پرسنل خدمات بازنشسته بیمارستان بهمراه خانواده ایشان نیز تقدیر شد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *