محتوای خبری بیمارستان روزبه

نشست رئیس و مدیر بیمارستان روزبه با مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران

جلسه مشترکی بین بیمارستان روزبه و پزشکی قانونی با حضور دکتر مهدی فروزش، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، دکتر هرمزپور، مدیر گروه روانپزشکی اداره معاینات پزشکی قانونی، دکترامیرحسین جعفری، رئیس و یوسف مسعودیان،مدیر بیمارستان تشکیل شد.

نشست رئیس و مدیر بیمارستان روزبه با مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، نشست مشترکی بین بیمارستان روزبه و پزشکی قانونی دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ برگزارشد.
هدف از این بازدید و نشست صمیمی تقویت ارتباطات و تعاملات سازمان پزشک قانونی با بیمارستان روزبه بود، که نتایج مطلوبی در برداشت و در ادامه این تصمیم گیری در خصوص راه اندازی درمانگاه سرپایی پزشکی قانونی معرفی پزشکان این بیمارستان به عنوان پزشک معتمد سازمان در جهت تسریع و اراـٔه خدمات به بیماران نیاز به نظریه پزشکی قانونی و معاینه بالینی بیماران، اراـٔه خلاصه پرونده بیماران هم زمان با ترخیص، ارسال مدارک و مستندات پرونده بیماران به صوزت الکترونیکی در مواقعی که پزشکی قانونی درخواست می نماید.
در پایان مقرر شد این تعاملات و نشست ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

المیرا کریمی
تهیه کننده:

المیرا کریمی

تصاویر

نشست رئیس و مدیر بیمارستان روزبه با مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران نشست رئیس و مدیر بیمارستان روزبه با مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران نشست رئیس و مدیر بیمارستان روزبه با مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران نشست رئیس و مدیر بیمارستان روزبه با مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران