محتوای خبری بیمارستان روزبه

نشست مدیر دفتر فنی دانشگاه با رئیس و مدیر بیمارستان روزبه در دهمین جلسه ساخت پروژه مجتمع درمانگاهی و پلی کلینیک بیمارستان

جلسه هم اندیشی مدیر دفتر فنی دانشگاه، رئیس، مدیر و کارشناسان فنی بیمارستان و دانشگاه، نماینده خیرین و مشاورین پروژه در خصوص ساخت مجتمع درمانگاهی و پلی کلینیک بیمارستان روزبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، جلسه هم اندیشی مدیر دفتر فنی و نظارت برطرح‌های عمرانی دانشگاه، رئیس و مدیر بیمارستان، کارشناسان فنی، ناظر دفتر فنی دانشگاه، نماینده خیرین و مشاور پروژه مجتمع درمانگاهی و پلی کلینیک بیمارستان روزبه دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر شاهین آخوند زاده رئیس بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات مسئولان دانشگاه و همه همکاران و افرادی که در شروع به کار این پروژه مهم تلاش کردند قدردانی کرد و گفت این پروژه برای آینده بیمارستان روزبه و همچنین ارائه خدمات روانپزشکی کشور مهم است و امیدواریم بدون اتلاف وقت و سرمایه و با کمک خیرین ارجمند و مسئولان محترم به زودی شاهد شروع به کار و راه اندازی این پروژه مهم باشیم.
یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه، ضمن تشکر از ریاست دانشگاه معاونت توسعه و معاونت درمان و مدیریت دفتر فنی دانشگاه عنوان کرد تلاش مستمر در جهت توسعه بیمارستان روزبه در زمینه خدمات آموزشی درمانی و خدمت به هموطنان عزیز یک هدف اصلی ماهست. در همین راستا اشاره کرد که بررسی‌های علمی و تخصصی در خصوص مطالعه، طراحی، فازبندی و شروع  ساخت پروژه مجتمع درمانگاهی و پلی کلینیک بیمارستان روزبه صورت گرفته است و جلسات متعدد و مداومی با مدیریت فنی دانشگاه، تیم معاونت درمان و همکاران فنی بیمارستان و مشاورین پروژه برگزار شده که فاز بندی و زمان ساخت دقیق مورد ارزیابی و مطالعه قرار گرفت و مستندسازی شده است. در ابتدا قرارداد با خیرین منعقد شد خوشبختانه درصد پیشرفت برنامه‌های اجرایی این پروژه مطلوب بوده است که نقشه‌های معماری طراحی و همچنین نقشه‌های سازه توسط شرکت مشاور با نظارت‌های لازم توسط دفتر فنی آماده شده است و مطالعات تاسیسات الکتریکی انجام و تدوین شده است.
وی افزود: در این مرحله، برنامه فازبندی اجرایی پروژه به صورت علمی و دقیق تدوین شده است. 
مسعودیان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، فاز اول پروژه که عملیات خاک برداری و گودبرداری و… است با همکاری و نظارت مدیریت دفتر فنی دانشگاه شروع خواهد شد.
مهندس زهرا سرپرست، مدیریت دفترفنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه ضمن تشکر از همراهی و مشارکت مسئولان بیمارستان گفت: هدف دانشگاه این است طرح‌های نیمه تمام نداشته باشد و سعی ما در احداث این پروژه بر آن است تا از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کنیم که هرچه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.
این جلسات به صورت مکرر برای پیگیری و پیشبرد روند ساخت و اجرای مجتمع درمانگاهی بیمارستان روزبه با حضور کارشناسان فنی برگزار می‌شود.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *