محتوای خبری بیمارستان روزبه

پاسخگویی به ارباب رجوع و احترام به مراجعین ملاک های اصلی انتخاب کارمندان نمونه در گرامیداشت روز کارمند در بیمارستان روزبه

با حضور رئیس و مدیر بیمارستان؛ روز کارمند گرامی داشته شد و از همکاران برتر در زمینه پاسخگویی به ارباب رجوع و تکریم مراجعین، تقدیر به عمل آمد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه یکشنبه ۶ شهریور در مراسمی با حضور رئیس و مدیر بیمارستان و مسئولان واحدها روز کارمند گرامی داشته شد.
در این مراسم دکتر شاهین آخوند زاده رئیس بیمارستان روزبه ضمن تبریک هفته دولت، روز کارمند را به همه همکاران و کارکنان بیمارستان تبریک گفت و بیان داشت برای پیشبرد اهداف هر سازمانی لازم است همدلی بیشتری بین کارکنان برقرار باشد که خوشبختانه این مهم در بین همکاران بیمارستان روزبه وجود دارد. در ادامه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان، ضمن گرامیداشت هفته دولت، با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مستمر کارکنان، روز کارمند را به همه همکاران در بیمارستان تبریک گفت. وی افزود نتیجه بذر تلاش و کوشش شما همکاران گرانقدر، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده‌ایپرنشاط است. در ادامه این مراسم از چند نفر از همکاران نمونه با اهدای لوح و گل تقدیر به عمل آمد. این مراسم با بریدن کیک یادبود روز کارمند و گرفتن عکس دسته‌ جمعی به پایان رسید.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *