محتوای خبری بیمارستان روزبه

پیام دکتر سید طه یحیوی، رئیس بیمارستان روزبه در آئین فارغ التحصیلی دستیاران روان پزشکی ورودی سال ۹۴

دکتر یحیوی ضمن تبریک به فارغ التحصیلان ورودی سال94 به دستیاران جدید خوش آمد گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
با تقدیم سلام و درود
بیمارستان روزبه امروز مفتخر است که بازچندین روانپزشک متخصص و متبحر را به ایران زمین هدیه می کند. دقیقا 69 سال پیش در چنین روزهایی استاد فقید دکتر هاراطون داویدیان به عنوان اولین دستیار روانپزشکی ایران دوره آموزشی خود را آغاز کردند. از آن زمان تا کنون روزبه دستیاران بسیاری را تحویل گرفته و روانپزشکان و اساتید خوشنامی را تحویل داده است. شاید این دوره را بشود 66 امین دوره فارغ التحصیلی از روزبه قلمداد کرد.
 دقیقا 21 سال پیش اولین دوره فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان در بیمارستان روزبه دوره خود را آغاز کردند و امروز شاهد فارغ التحصیلی 19امین دوره این فوق تخصص هستیم. امروز ما خانواده بیمارستان روزبه فارغ التحصیلی این عزیزان را جشن می گیریم.
من ابتدا این رویداد را خدمت اساتید گرانقدر روانپزشکی و روانپزشکی کودک و نوجوان تبریک عرض می کنم. شما بزرگواران با سرمایه جان و عمر عزیزتان، شاگرادانی توانمند و دانشمند را پرورش دادید. تلاش های بی وقفه شما هرگز در وصف و جبران در نمی آید. 
دوم، این رویداد را خدمت تمام پرسنل بیمارستان روزبه تبریک می گویم. همکاران آموزش، پرستاران، پرسنل اداری و غیره همگی در یک کار تیمی محیطی را فراهم کردند که به بالندگی این جویندگان علم و دانش بینجامد. از زحمات تک تک ایشان قدردانی کرده و به ایشان تبریک عرض می کنم. 
سوم، این رویداد را خدمت خانواده این عزیزان ، آحاد جامعه و بیماران روانپزشکی تبریک عرض می کنم چرا که زین پس دلگرمی به وجود چنین متخصصین متبحری افزون می گردد. 
و بالاخره چهارم، این رویداد را خدمت خود این سروران فارغ التحصیل تبریک عرض می کنم. عزیزان، شما حاصل و ثمره تلاشهای استاتید، پرسنل بیمارستان و صدالبته خودتان هستید. قدر خود را بدانید. شما بسیار عزیز و گرانقیمت هستید. شما امروز به لباسی ملبس می شوید که روزی استاد داویدیان به تن کردند. لباس خدمت به بیماران روانپزشکی. شما امروز در مسیری گام بر می دارید که اساتید و روانپزشکان بزرگی پیش از شما پیموده اند. امروز بیمارستان روزبه چیز بیشتری ندارد تا بدرقه راه شما فرزندان این خاک کند غیر از دعای خیر. از امروز شما باید در نقش یک متخصص یا فوق تخصص راه و مسیر خود را پیدا کنید و تلاش کنید تا فردایی بهتر برای ایران بسازید. این آزادی در انتخاب مسیر و جدا شدن از مادر پرورش دهنده می تواند اضطراب آور باشد ولی من مطمین هستم شما از پس آن بر خواهید آمد و هر کدام از شما افراد موثری برای ایران خواهید بود. از خداوند منان می خواهم هر جا که رفتید و هر کار که کردید توفیق ویژه خود را مشمول حال شما گرداند.
همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و من نوسفرم
دکتر سید طه یحیوی
رئیس بیمارستان روزبه

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور