محتوای خبری بیمارستان روزبه

کارگاه آموزشی سه ساعته دوره ایمنی بیمار، مسائل حقوقی و قضایی در نشست مدیر بیمارستان با سوپروایزرها و کمک بهیاران و بیماریاران بیمارستان روزبه

برای ارتقای کیفیت خدمات،فرهنگ سازی ایمنی بیمار و آشنایی با مسائل حقوقی دوره آموزشی توسط مدیر بیمارستان روزبه برای سوپروایزرین و کمک بهیاران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه،  پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ جلسه ای آموزشی با حضور مدیر و وکیل بیمارستان، ویژه همکاران کمک بهیار و  بیماریاران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان ضمن تشکر از زحمات همکاران کمک بهیار و بیماریار گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، افزایش آگاهی همکاران از استانداردهای ایمنی بیمار، توسعه فرهنگ سازی ایمنی بیمار و آشنایی بیشتر با مسائل حقوقی در این مرکز است. وی گفت همه ما وظایفی در برابر بیماران داریم که رعایت و اجرای آنها به صورت صحیح و با مسئولیت پذیری بالا، می تواند منجر به ارائه خدمات بهتر به مراجعین شود.
مسعودیان در این جلسه در خصوص استانداردهای ایمنی بیمار، فرهنگ سازمانی بر اساس سطوح سازمانی ایمنی بیمار، گزارش دهی خطاها، اشتراک گذاری درس آموخته ها، دستورالعمل های نحوه انتقال بین بخشی و بین بیمارستانی بویژه در زمینه بیماران ارجاعی قضایی و رعایت نکات ایمنی و غیره... مطالب و موارد مهمی را مطرح کرد.
نیما خسروی وکیل بیمارستان نیز در این جلسه در خصوص آگاهی همکاران از مسائل حقوقی، ارائه خدمات به بیماران ارجاعی قضایی، مسئولیتهای حقوقی و قانونی در قبال بیماران  مطالبی را مطرح کرد.
در این جلسه کمک بهیاران و بیماریاران نظرات و پرسش های خود را مطرح کردند که پاسخ داده شد. در پایان مقرر شد جلسات ماهیانه برگزار گردد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *