محتوای خبری بیمارستان روزبه

گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در بیمارستان روزبه

با حضور رئیس و مدیر بیمارستان از زحمات کارشناس آمار بیمارستان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، دوشنبه دوم  آبان ۱۴۰۱ به مناسبت روز جهانی آمار و برنامه ریزی دکتر شاهین آخوندزاده،  یوسف مسعودیان، رئیس و  مدیر بیمارستان به همراه برخی از مسئولان و مدیران داخلی واحدهای مختلف با حضور در واحد مدارک پزشکی این روز را به کارشناس مسئول آمار بیمارستان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

یکم آبان مصادف با روز جهانی آمار و برنامه ریزی است که از طرف سازمان ملل متحد با شعار پیوستگی جهانی با داده های قابل اعتماد نامگذاری شده است.

دکتر آخوندزاده ضمن تبریک به کارشناس مسئول آمار بیمارستان از زحمات ایشان تقدیر کرد و گفت آمار دقیق و به هنگام در برنامه ریزی های سازمان نقش به سزایی دارد.

یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان، ضمن تبریک این روز گفت وظیفه شناس بودن و دقیق بودن در کار از شاخصه های کارشناس آمار بیمارستان روزبه است و بابت کارهای آماری دقیق و به موقعی که به تیم مدیریتی بیمارستان برای تصمیم گیریها و برنامه ریزیهای بیمارستان ارائه می دهد تقدیر کرد.

وی همچنین تهیه و آماده سازی فصلنامه بیمارستان را که از ابتدای سال ۱۴۰۱ شروع شده را از دیگر کارهای مسئول آمار بیمارستان عنوان کرد و گفت ثبت آمارهای دقیق و دوره ای می تواند در جهت ارزیابی و مقایسه با دوره های مشابه، به پیشرفت بیمارستان کمک کند.

در پایان با اهدای گل و لوح تقدیر از زحمات آتوسا شامردانی کارشناس آمار بیمارستان قدرانی شد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *