محتوای خبری بیمارستان روزبه

گرامیداشت روز حسابداری در بیمارستان روزبه

با حضور رئیس و مدیر بیمارستان و جمعی از مسئولان واحدهای این مرکز روز حسابدار در بیمارستان روزبه گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، روز سه شنبه 15 آذر 1401 با حضور رئیس و مدیر بیمارستان و جمعی از همکاران واحدها  در واحد حسابداری بیمارستان روز حسابدار گرامی داشته شد و از زحمات همکاران تقدیر شد.

در این مراسم دکتر شاهین آخوندزاده رئیس بیمارستان روزبه ضمن تبریک به همکاران گفت: واحد حسابداری یکی از واحدهای مهم بیمارستان است که شفافیت، نظم و نظامند بودنش می تواند در سرپا نگهداشتن بیمارستان مهم باشد، ایشان قانونمند بودن را برای حسابداری و پیشرفت در کار مهم عنوان کردند و برای همکاران حسابداری آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان با تبریک روز حسابدار گفت، حسابداری نیازمند ظرافت، سرعت، شفافیت و دقت است که خوشبختانه این امر در بین همکاران حسابداری به صورت برجسته ای نمایان است. ایشان گفت باتوجه به حجم بالای کار و اسناد مالی، واحد امور مالی و بیمه درآمد همیشه با برنامه ریزی دقیق و به موقع نسبت به امور محوله نهایت تلاش خود را انجام می دهد و پیشرفت در شاخصهای عملکردی حوزه مالی و درآمد در سال 1401 نشان دهنده عملکرد مطلوب همکاران محترم امور مالی و درآمد است و برای همکاران آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون در همه مراحل زندگی را داشت.

گودرز گراوند رئیس امور مالی و همکاران حسابداری و درآمد ضمن تشکر از حضور رئیس و مدیر بیمارستان بابت برگزاری این مراسم تشکر کردند.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *