محتوای خبری بیمارستان روزبه

این تنها یک گل نیست، روی گلبرگهای آن گذشت یک مرد، جبران یک زن و لبخند رضایت یک فرزند نقش بسته است

گلدان حسن یوسف و قدردانی ویژه مدیر بیمارستان روزبه از شاهکار مددکار اجتماعی

در نشست صمیمی مدیر بیمارستان روزبه با مددکاران اجتماعی این مرکز علاوه بر بررسی مسائل و برنامه های مددکاری بیمارستان براساس اهداف تعریف شده، خاطرات و تجربیات کاری همکاران با ادبیات روایی و مستند بازخوانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، در ادامه دور همی های مدیر بیمارستان با واحدهای مختلف این مرکز روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ جلسه صمیمی مدیر بیمارستان با مددکاران اجتماعی برگزار شد.
در نشست صمیمی مدیر بیمارستان روزبه با مددکاران این مرکز علاوه بر بررسی مسائل و برنامه های مددکاری خاطرات و تجربیات کاری همکاران با ادبیات روایی و مستند بازخوانی شد.
در این جلسه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات همکاران مددکار اجتماعی گفت: در این مدت انتظاراتی که از واحد مددکاری داشتیم به نحو چشمگیری برآورده شده و این نشان دهنده تعهد سازمانی،مسئولیت پذیری،تعامل مناسب با تیم درمان، بیماران و مراجعین، پیشرفت کار تیمی و همدلی همکاران واحد مددکاری بیمارستان است.
وی رازداری، جلب اعتماد مراجعین، تعهد به مسئولیت های محوله، مهارت در انجام کارها،مهارت در تعامل سازنده با بیماران و خانواده ایشان، حسن خلق و مهربانی در برخورد با بیماران و مراجعین را از مشخصه های اصلی مددکارهای اجتماعی عنوان کرد و گفت: جای بسی خوشحالی است که این شاخصه ها در سطح بالایی است و به شکل پررنگی شاهد خصیصه های خوب در بین همکاران هستیم.
وی همچنین توجه به ایمنی کارکنان در هنگام اعزام بیمار و مواجهه شغلی با خطرات ناشی از کار مددکاری را از نکات مهم عنوان کرد و گفت تمام سعی ما، این است که ایمنی و سلامت شغلی کارکنان در هر سطحی را پاس بداریم و بصورت مستمر تلاش کنیم تا با شیوه های علمی به اهداف دست پیدا کنیم و شاهد خدمات رسانی بهتر به مراجعین عزیز باشیم.
مسعودیان همچنین شناخت فرهنگی مددکاران از مراجعین را مهم عنوان کرد و تاکید کرد برای برقراری ارتباط موثرتر با مراجعین لازم است مهارت ارتباطی بین مراجعین و مددکاران به لحاظ فرهنگی همیشه مد نظر باشد و از اینکه به همه مراجعین، مددکاران خدمات ارزشمندی ارائه می کند تشکر کرد.
مدیر بیمارستان همچنین عنوان کرد: تعامل سازنده مددکاران اجتماعی با تیم درمان و عملکرد حرفه ای ایشان تاثیر بسیار زیادی در کاهش طول مدت اقامت بیماران بویژه بیماران ارجاعی قضایی در ماههای اخیر در بیمارستان داشته که منجر به ارتقای عملکرد بیمارستان در این زمینه شده است.ایشان با توجه به اینکه در جلسات ماهیانه قبل عنوان کرده بود که همکاران مددکار تجربیات ارزشمند خود را ثبت کنند تا بعنوان یک ایده و خلاقیت در سطح دانشگاه مستندسازی شود.
در این جلسه از فهیمه مسلمی مددکار اجتماعی بیمارستان بخاطر ثبت خاطره با عنوان گلدان حسن یوسف و تجربه ارزشمند خود در کار مددکاری و تاثیر ویژه در بازگشت و امید در یک خانواده،  از طرف یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان با اهدای لوح، تقدیر شد.
وی چندی پیش از طرف یکی از مددجویان گلدان حسن یوسف هدیه گرفته و با متن زیبا و ادبیاتی احساسی در مورد فعالیت های مددکاری و ثبت تجربیات خود در این مورد متن ادبی زیبایی را خلق کرد.
در پایان خبر، کلیپ تجربه و کار ارزشمند مددکار اجتماعی بیمارستان روزبه را می توانید مشاهده کنید.
همکاران مددکار اجتماعی ضمن بیان دیدگاه ها از برگزاری جلسات ماهیانه استقبال و تشکر و عنوان کردند در رضایت شغلی و انگیزه ایشان تاثیر بسیار مثبتی داشته است.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *