محتوای خبری بیمارستان سینا

راه اندازی مجله الکترونیک مرکز تحقیقات ارولوژی بیمارستان سینا

مجله الکترونيک مرکز تحقيقات ارولوژي با استفاده از تجارب استادان برجسته و صاحب نظر رشته ارولوژي راه اندازي شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، مجله الکترونیک مرکز تحقیقات ارولوژی بیمارستان سینا ویژه متخصصان اورولوژی،اندویورولوژی و نفرولوژی،پزشکان،پیرا پزشکان ومتخصصان وکارشناسان علوم پایه مرتبط با پزشکی و ژنتیک راه اندازی شد.
این نشریه در زمینه اورولوژی، پیوند، نفرولوژی، پزشکی مولکولی، فارماکوژنتیک، زیست فن آوری، ژن درمانی،  سلول درمانی ، پزشکی مبتنی بر فرد و سایر پژوهش های میان رشته ای در ارتباط با بیمار های دستگاه های تناسلی-ادراری فعالیت دارد.
فصلنامه Acta Urologica  فرآیند  انتشار مقاله های علمی و تخصصی در زمینه ارولوژی، اندویورولوژی و نفرولوژی را با استفاده از دانش علمی و تجارب استادان برجسته و صاحب نظر رشته ارولوژی دنبال می کند.
در واقع در این فصلنامه سعی بر آن است که بیماری های سیستم ادراری –تناسلی از دیدگاه جدید مبتنی بر پزشکی مولکولی، فارماکوژنتیک، زیست فن آوری، ژن درمانی،  سلول درمانی ، پزشکی مبتنی بر فرد و سایر پژوهش های میان رشته ای ایجاد، ارتباط و پیوند بین مفاهیم علمی-پژوهشی و کاربردی در این زمینه ارائه شود.
علاقمندان برای دسترسی به مجله الکترونیک مرکز تحقیقات ارولوژی می توانند به آدرس http://www.actaurologica.com   مراجعه کنند.

خبر: زینب منصوری

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی