محتوای خبری بیمارستان سینا

فاز اول نسخه نویسی الکترونیک در بیمارستان سینا به اجرا درآمد

رئیس آمار و فناوری اطلاعات سلامت معاونت درمان دانشگاه با حضور در بیمارستان سینا از نزدیک در جریان انجام روند نسخه نویسی الکترونیک در این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، دکتر محبوبه میرزایی، رئیس آمار و فناوری اطلاعات سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و هیئت همراه، چهارشنبه 20 مردادماه سال 1400 با حضور در بیمارستان سینا و در جلسه ای از نزدیک در جریان پیشرفت پروسه نسخه نویسی الکترونیک در این مرکز درمانی قرار گرفتند.
یکی از راه های ارائه خدمات الکترونیک سلامت به بیماران اجرای پروسه نسخه نویسی الکترونیک است که با جمع شدن دفترچه های بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی، اجرای آن برای مراکز درمانی به صورت محسوس نمایان است. در این راستا زیر ساخت های اولیه آن در بیمارستان سینا کلید خورده و فاز اول این طرح که اختصاص کد کاربری و رمز ورود برای هر یک از اعضا هئیت علمی بیمارستان سینا در سامانه است تعریف شده و به زودی فاز دوم آن به مرحله اجرا در خواهد آمد. تا از این پس دیگر هیچ بیماری در بیمارستان سینا برای دریافت دارو، خدمات رادیولوژی و پاراکلینیکی نیازمند نسخه دستی پزشک معالج نباشد و در اسرع وقت و بدون معطلی به تشخیص پزشک معالج خدمات مورد نیاز در سیستم ثبت و به بیمار ارائه شود.

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *