محتوای خبری بیمارستان سینا

ملاقات حضوری شهردار ناحیه یک منطقه 12 تهران و هیئت همراه با رییس بیمارستان سینا

مهندس سعيد نوروزيان، شهردار ناحيه يک منطقه 12 تهران و هيئت همراه با دکتر غلامرضا پورمند و مهندس مخبر؛ مشاور مدير اين مرکز ملاقات حضوري داشت.

گالری عکس


به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، مهندس سعید نوروزیان، شهردار ناحیه یک منطقه 12 تهران به مناسبت روز پزشک به دیدار دکتر پورمند، رئیس بیمارستان سینا آمد.
بنابراین گزارش، مهندس سعید نوروزیان، شهردار ناحیه یک منطقه 12 تهران با هیئت همراه،  1 شهریور ماه سال 95 مصادف با زادروز بوعلی سینا و روز پزشک به دیدار دکتر غلامرضا پورمند، رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سینا آمدند و روز پزشک را به پزشکان و سفید پوشان این مرکز تبریک و تهنیت گفتند. این دیدار در سالن شورای مدیریت این مرکز با حضور مهندس هادی مخبر، مشاور مدیریت بیمارستان برگزار گردید.
در این نشست دکتر پورمند؛ ضمن خوشامدگویی به میهمانان، از حمایت های شهرداری منطقه 12 از بیمارستان سینا قدردانی نمود و بیان داشت: بیمارستان سینا از قدیمترین بیمارستان های دولتی ایران محسوب می شود که در یکی از بافت های قدیمی و تاریخی شهر تهران یعنی منطقه 12 واقع گردیده است.
ایشان تصریح نمود: طی سال های گذشته با تلاش های صورت گرفته این مرکز توانسته است از نظر کیفی و کمی ارتقاء یابد و از حضور اساتید برجسته در گروه های مختلف درمانی برخوردار گردد. بیمارستان در حال حاضر یکی از قطب های بزرگ تروما و ام اس شهر تهران می باشد.
دکتر پورمند در ادامه سخنان خود بیان داشت: این مرکز در کنار توسعه علمی از توسعه فیزیکی نیز برخوردار بوده است و ساختمان جدید بیمارستان در 14 طبقه و با 9 اتاق عمل جهت رفاه حال مراجعین این مرکز افتتاح شد.
مهندس نوروزیان، شهردار ناحیه یک منطقه 12 تهران، نیز از زحمات و تلاش های مسئولین بیمارستان سینا قدردانی نمود و بیمارستان سینا را از نظر امکانات، تجهیزات و هتلینگ برابر و حتی سرآمد بیمارستان های خصوصی دانست و بیان داشت: این مرکز، در ناحیه جنوبی شهر توانسته است به اقشار ضعیف و دردمند جامعه خدمات درمانی مناسب ارائه نماید که جای تقدیر و تشکر فراوان، از مسئولین بیمارستان را دارد./ق

تصویربردار: صدرا

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی