محتوای خبری بیمارستان سینا

وبینار کنفرانس های بین المللی

وبینار کنفرانس بین المللی یازدهمین مناظره با موضوع اسلیوگاسترکتومی برگزار شد

مجموعه وبینار کنفرانس های بین المللی لاپاراسکوپی به صورت ماهانه با موضوعات مختلف برگزار می شود.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان سینا، وبینار کنفرانس بین المللی یازدهمین مناظره با موضوع اسلیوگاسترکتومی با حضور استادان برجسته بین المللی همچون دکتر عمران عباس، دکتر مانی نیازی، دکتر Fawal ، دکتر Santoro ،  دکتر Sergio و دکتر Aceves و اساتید جراحی عروق نظیر دکتر جواد سلیمی و دکترپژمان فرشیدمهر و استادان جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و ارائه فلوشیپ های جراحی لاپاراسکوپی، پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه سال 1401 در بیمارستان سینا به زبان انگلیسی برگزار شد.
این وبینار کنفرانس که از امتیاز بازآموزی برخوردار بود با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد و سخنرانان به بیان آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا در زمینه جراحی اسلیوگاسترکتومی پرداختند.
مجموعه وبینار کنفرانس های جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته به مدت 2 سال است که در حال برگزاری است و وبینار یازدهمین مناظره با موضوع اسلیوگاسترکتومی اولین وبینار در سال جدید بود.
توضیح اینکه، پنج شنبه های آخر هر ماه تا پایان سال این مجموعه وبینارها با موضوعات مختلف لاپاراسکوپی برگزار خواهد شد که علاقمندان به این مباحث می توانند هر ماه با مراجعه به سامانه یکپارچه آموزش مداوم پزشکی کشور در این وبینارها ثبت نام و شرکت کنند.

 

فاطمه صدراپور
تهیه کننده:

فاطمه صدراپور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *