محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

آغاز ثبت نام دوره دیپلم پژوهشی سالمندی

مرکز تحقیقات سلامت سالمندی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین دوره دیپلم پژوهشی سالمندی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، با توجه به چالش روند رو به رشد جمعیت سالمندی و تولید علم و تربیت نیروی انسانی کارآمد، مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان و مرکز تحقیقات سلامت سالمندی و تحت نظارت جناب آقای دکتر علیرضا نمازی، عضو هیئت‌علمی گروه طب سالمندی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین دوره دیپلم پژوهشی سالمندی را برگزار می‌کند.
این دوره به‌منظور توانمندسازی دانشجویان در حیطه پژوهش و تولید علم و تربیت نیروی انسانی، بخصوص پژوهش حوزه سالمندی برنامه‌ریزی‌شده است تا دانشجویان با کسب مهارت‌های پژوهشی و نگارشی و علمی درزمینهٔ سالمت سالمندان به‌عنوان نیروی کارآمد، به فعالیت پژوهشی و بالینی بپردازند. در پایان دوره گواهی دیپلم پژوهشی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران به کسانی که دوره را با موفقیت به پایان رسانده و  یک مقاله از پایان‌نامه خود منتشر کنند، اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند از 22 مهرماه لغایت به آبان ماه 1399 با ورود به آدرس سایت https://registeretdc.ir/ برای ثبت‌نام و ارسال رزومه اقدام نمایند. متعاقباً زمان مصاحبه حضوری نیز از همین سایت اعلام خواهد شد.
شرایط شرکت‌کنندگان : دانشجویان سال دوم تا پنجم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران که توانمند در نگارش مقالات انگلیسی و علاقه‌مند به پژوهش در حوزه سالمندی و سلامت سالمندان هستند.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *