محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

آیین گرامیداشت روز پزشک و داروساز در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز با حضور دکتر عفت پناه رئیس بیمارستان و دکتر آرش عکاظی معاون آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز روز چهارشنبه 6 شهریور 98 با حضور دکتر عفت پناه رئیس بیمارستان، دکتر آرش عکاظی معاون آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی، دکتر سعید ناطقی معاون درمان، دکتر زنده‌دل معاون آموزشی بیمارستان و جمع کثیری از اعضای هیات علمی، پزشکان متخصص، دستیاران پزشکی خانواده و طب سالمندی، کارورزان و کارآموزان پزشکی در سالن آمفی‌تئاتر مرکز آموزشی درمانی ضیائیان برگزار شد.
در ابتدا این مراسم دکتر عکاظی ضمن تبریک روز پزشک و داروساز در خصوص پزشکی نود و وضعیت دانشجویان پزشکی در بیمارستان ضیائیان و همچنین افق روشن پیش رو آموزش پزشکی در این مجموعه سخنرانی کرد.
در ادامه دکتر عفت پناه رئیس بیمارستان ضمن خیرمقدم و تبریک به جامعه پزشکی به مناسبت زادروز حکیم عالی‌قدر ابوعلی سینا که به شایستگی روز پزشک نام‌گذاری شده است و همچنین روز داروسازی، در خصوص  عملکرد پزشکان بیمارستان در سال اخیر و مطالعات انجام‌شده در خصوص برخی از فعالیت‌ها وزندگی پزشکان سخنرانی کرد.
در پایان این مراسم به‌تمامی پزشکان و داروسازان حاضر در مراسم به‌رسم یادبود هدایایی اهدا شد و همه در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.
خبروعکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی