محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

ابراز رضایتمندی مادران باردار در زایمان اول از اجرای روش زایمان اپیدورال در مرکزآموزشی درمانی ضیائیان

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: یکی از مادران در نخستین زایمان به روش اپیدورال ضمن رضایتمندی از این روش، از پزشک معالج و کارشناسان مامایی مرکزآموزشی درمانی ضیائیان تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی مرکزآموزشی درمانی ضیائیان، هرچند بارداری و زایمان دوره شادی‌بخش زندگی یک زن است، اما با اضطراب و ترس نیز همراه هست. لذا تطبیق با بارداری نقش مهمی در زندگی زن و خانواده او دارد ولی ارائه اطلاعات به مادر، نگرانی مربوط به‌سلامتی مادر و نوزاد را کاهش می‌دهد و این آموخته‌ها نه‌تنها تحمل زن باردار را نسبت به درد زایمان افزایش می‌دهد، بلکه از بروز برخی عوارض ناشی از زایمان نیز جلوگیری می‌کند.
افزایش اطلاعات مادر، اطمینان مادران باردار را افزایش داده و به‌نوبه خود منجر به افزایش رضایتمندی از تجربه زایمان می‌شود که ماحصل این اقدام مثبت، ترغیب مادران باردار به استفاده از زایمان طبیعی می باشد که مطابق بسته ترویج زایمان طبیعی، یکی از اهداف طرح تحول نظام سلامت نیز محسوب می شود.
این بیمار نیز از دکتر  علی نژاد، متخصص زنان و زایمان و زهرا ترابی مسئول بلوک زایمان و همه کارشناسان مامایی بلوک زایمان مرکز آموزشی درمانی ضیائیان که در زمان زایمان موجبات آرامش و کاهش اضطراب و ترس و کمک به روند زایمان طبیعی داشته‌اند، تشکر و قدرانی کرد.   

تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *