محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید بازرسان وزارت بهداشت از بیمارستان ضیائیان

کارشناسان نظارت بر درمان وزارت بهداشت از نحوه خدمت رسانی این مرکز به بیماران Covid ۱۹ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، بازرسان وزارت بهداشت متشکل از دکتر فرح آبادی و الهام الماسی از کارشناسان نظارت بر درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر علی اشرف اقبالی معاون درمان و جانشین رئیس بیمارستان، رقیه عابدی مدیر پرستاری، حسین دره چی معاون مدیر و محمد زارعی مسئول خدمات بیمارستان روز سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸ از نحوه خدمت رسانی به بیماران کرونا و مشکوک به کرونا بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید طی نشستی که در دفتر رئیس بیمارستان انجام شد دکتر اقبالی به ارائه گزارشی در خصوص نحوه پذیرش بیماران، سطح بندی آن توسط ایستگاه تریاژ و همچنین تشکیل تیم بحران و شرح وظایف این تیم پرداخت.
دکتر اقبالی در ادامه این نشست در پاسخ به سوال بازرسان وزارتخانه در خصوص نحوه اطلاع رسانی احوال بیماران به همراهان و بستگانشان با توجه به ممنوع بودن ملاقات بیماران گفت: در حال حاضر مکانی را با اختصاص یک عدد خط ثابت و تامین ۵ نیروی انسانی برای مطلع کردن بستگان بیماران از روند درمان و حال کنونی بیمارانشان که در بخش‌های این مرکز بستری هستند مهیا کرده ایم.
وی در ادامه به کلینک مشاوره های روانشناختی برای بیماران و همراهان آنان اشاره کرد و گفت با توجه به شیوع بیماری Covid ۱۹ و گسترش این بیماری؛ برای کاهش استرس بیماران و همراهان آنان کلینیکی را برای مشاوره تلفنی روانشناسی برای همراهان و بیماران بخش‌ها آماده کرده‌ایم، مخاطبین ما می‌توانند با تماس تلفنی از این توصیه‌های روانشناسی جهت کاهش استرس خود بهره‌مند شوند.
در ادامه فرآیند بازدید از بخش ها و ملاقات با بیماران انجام شد و بازرسان با توجه به چک لیست تهیه شده بخش های این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار دادند و در جریان کیفیت خدمت رسانی به بیماران کرونا و مشکوک به کرونا قرار گرفتند.
در پایان دکتر الهی و الماسی ضمن قدردانی از نحوه خدمت رسانی به بیماران آن را رضایت بخش اعلام کردند.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *