محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید رئیس دانشکده پزشکی از مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

دکتر نفیسی، رئیس دانشکده پزشکی به همراه دکتر ستارزاده، معاون امورهیات علمی دانشکده پزشکی از این مرکز بازید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، در این بازدید که با حضور دکتر عفت پناه رئیس، دکتر زنده دل معاون آموزشی، دکتر ناطقی معاون درمان، دکتر هاشمی، معاون پژوهشی و پناهی مدیر بیمارستان انجام شد، ابتدا دکتر عفت پناه ضمن خیر مقدم به حاضرین به معرفی بیمارستان پرداخت و در ادامه گزارشی از عملکرد بیمارستان در حیطه های مختلف درمانی، امکانات و خدمات درحال ارائه در بیمارستان ارائه کرد.
دکتر عفت پناه با بیان وضعیت اعضای هیات علمی و فراگیران، امکانات وزیرساختهای آموزشی، برنامه های نوین آموزشی و  فعالیتهای دفتر توسعه آموزش ومعاونت پژوهشی بیمارستان به جذب اعضای هیات علمی برای تکمیل کادر آموزشی تاکید کرد.
وی در ادامه به چالش های مرکز در خصوص کمبود اعتبارات برای کمک هزینه دستیاران، ترفیع و ارتقا اعضای هیات علمی با توجه به کمبود فراگیر دراین مجموعه نسبت به سایر بیمارستان های دانشگاهی و ایجاد امکان برای ورود دستیاران گروه های آموزشی به منظور استفاده از قابلیت های آموزشی اشاره و به مساعدت برای رفع مشکلات و موانع پیش رو در دانشگاه تاکید کرد.
در این بازید دکتر نفیسی از ظرفیت بالای آموزشی این مرکز برای آموزش کیفی و کمی فراگیران و از فعالیت های آموزشی انجام شده ابراز رضایتمندی کرد و درخصوص جذب عضو هیات علمی و ورود دستیاران تخصصی برای آموزش در این مرکز  قول همکاری داد.
در پایان از بخش های بیمارستانی، پاویون اساتید، فراگیران و کتابخانه بیمارستان بازدید به عمل آمد.
توضیح اینکه روسای بخش های آموزشی و مسئولان آموزش پزشکی خانواده و طب سالمندی در این نشست حضور داشتند.
خبر و عکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی