محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید شبانه شهردار منطقه 17 از مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان ضیائیان

امیر محسنی شهردار منطقه 17 از نحوه رسیدگی به بیماران و مصدومین شب چهارشنبه سوری در بیمارستان ضیائیان ابراز رضایت و از تمامی کارکنان سخت کوش کادر بالین و غیر بالین این مرکز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، در پی وقوع حوادث احتمالی در شب چهارشنبه سوری امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ و تیم همراه سه شنبه شب ۲۸ اسفند ۹۷ به طور سر زده در این مرکز حضور یافت و از نحوه رسیدگی به مصدومین و همچنین حضور متخصصین مقیم بیمارستان بازدید کردند.
در این بازدید که حدود ساعت 20:30 دقیقه شب گذشته انجام شد، محسنی از نحوه رسیدگی به بیماران و مصدومین بسیار ابراز رضایتمندی کرد و در خصوص اتفاقات ناگواری که هر ساله در شب چهارشنبه سوری شاهدش هستیم گفت: امیدواریم با وجود بنرهای موجود در سطح منطقه توانسته باشیم شهروندانمان را از عواقب و خطرات احتمالی که بر اثر مواد محترقه اتفاق می افتد آگاه ساخته باشیم و دیگر شاهد مصدومی در شب چهارشنبه نباشیم.
ایشان در پایان بیانات خود از نحوه عملکرد اورژانس، هماهنگی بخش های بیمارستان با این بخش و همچنین ارائه خدمات درمانی توسط پزشکان توانمند این بیمارستان بیمارستان ابراز رضایت و از تمامی کارکنان کادر بالین و غیر بالینی که هر یک نقش مهمی در ارائه خدمت رسانی به بیماران و مراجعین ایفا می کنند تشکر و قدردانی کرد.
خبروعکس: مهدی صدفی

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی