محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید شبانه معاون درمان وزارت بهداشت از مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر رضایی معاون درمان دانشگاه با حضور در بیمارستان از بخشهای مختلف بیمارستان و همچنین پروژه های عمرانی در حال ساخت مرکز بازدید کرد.

دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر رضایی معاون درمان دانشگاه روز سه شنبه 3 بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور در بیمارستان به بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان و همچنین پروژه های عمرانی در حال ساخت مرکز پرداختند.
دکتر جان بابایی در بدو ورود به بیمارستان به همراه رئیس، مدیر و معاون درمان دانشگاه  از طرح ها و پروژه های در حال ساخت مرکز دیدن کرد.
وی سپس به بخش های مختلف بیمارستان رفته و از نزدیک در جریان رسیدگی به روند درمان بیماران قرار گرفت.
 دکتر جان بابایی به مناسبت فرا رسیدن سالروز فرخنده میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با اهدای گل از پرستاران بخش های مختلف بیمارستان تقدیر و تشکر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.
در پایان این بازدید حاضران در جلسه برای هم اندیشی گردهم آمده و دکتر عفت پناه با ارائه مطالب و اسلایدهایی به شرح هر چه بیشتر فعالیت های بیمارستان و بخش های مختلف آن پرداخت.
دکتر جان بابایی، در انتهای این جلسه از فعالیت‌های انجام شده در مرکز ابراز خوشنودی نمود و از تیم مدیریت اجرایی مرکز قدردانی کرد.

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی