محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید شهردار منطقه ۱۷ از مرکز آموزشی درمانی ضیائیان به مناسبت روز پرستار

محسنی شهردار منطقه ۱۷ به همراه پناهی مدیر، عابدی مدیر پرستاری، صولتی مسئول حراست و مسئولان از بخش های مختلف بیمارستان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان و به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)صبح روز سه شنبه ۳ بهمن ۹۶ محسنی شهردار منطقه ۱۷ در بیمارستان ضیاییان حضور یافت.

محسنی با اهدای گل و شیرینی این روز را به پرستاران و همه زحمتکشان این عرصه تبریک گفت و از آنان تشکر کرد.
وی از سختی ها و مشکلاتی که پرستاران با آنها در تماس هستند سخن گفت و از این واژه (پرستار) به عنوان واژه ای که هر انسانی را ناخودآگاه به یاد آرامش پس از طوفان می اندازد یاد کزد.
پناهی مدیر بیمارستان ضمن قدردانی از پرستاران بخش های مختلف بیمارستان گفت: پرستاری از آغازین لحظه طلوع اسلام به صورت حرفه ای مقدس مطرح بوده و از پرستاران بزرگ اسلام حضرت فاطمه علیه السلام و حضرت زینب علیه السلام نام برد. پناهی افزود تاریخ انقلاب اسلامی نیز شاهد جانفشانی و از خود گذشتگی های پرستاران رشیدی است که وظیفه امداد رسانی به رزمندگان در میهن اسلامی را برعهده داشتند.
وی در انتها به فرمایشی از امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام که فرمودند: (خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه بر برگیرد) اشاره کرد و از پرستاران که شبانه روز در برطرف ساختن گرفتاری‌های بیماران و درمان آنها هستند تشکر کزد.
عابدی مدیر پرستاری نیز از تمامی پرستاران مرکز قدردانی کرد و با اهدای گل و شیرینی ولادت حضرت زینب علیه السلام و روز پرستار را به آنان تبریک گفت.

گالری تصاویر

 خبر و عکس: مهدی صدفی

 

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی