محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید مدیریتی ایمنی بیمار از درمانگاه تخصصی بیمارستان ضیائیان انجام شد

بازدید مدیریتی ایمنی بیمار(walk round) از درمانگاه تخصصی بيمارستان ضيائيان با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی بیماران و کارکنان و ایجاد بستری جهت گزارش خطاها در بیمارستان ضیائیان انجام شد.

به گزارش بیمارستان ضیائیان، بازدید مدیریتی ایمنی بیمار در واقع یک شیوه غیر رسمی برای صحبت با کارکنان صف مقدم ارایه خدمت در رابطه با موضوعات مربوط به ایمنی بیمار در بیمارستان ها و حمایت مدیران را از گزارش خطا نشان می دهد.
درهمین راستای به منظور گسترش فرهنگ ایمنی بیمار و استفاده از نظرات کارکنان بخش‌ها به‌عنوان صاحبان فرآیند، بازدید مدیریتی ایمنی بیمار ( WALK ROUND ) از واحد درمانگاه بیمارستان ضیائیان درتاریخ 18مرداد 95 انجام شد.
دراین بازدید ضمن تشکر و قدردانی از سرپرستار و کارکنان آن، این واحد مورد ارزیابی قرار گرفت و سپس تیم مدیریتی ضمن گفتگو با کارکنان به عنوان صاحبان فرآیند و شیندن نظرات و پیشنهاد ها آنان، در خصوص ارتقای ایمنی بیمار و گزارش دهی خطا و سایر موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر کارشناسی انجام شد.
پس از پایان بازدید مدیریتی، مصوبات این بازدید جهت اقدام اصلاحی به صاحبان فرایند گزارش می شود.
این بازدید با حضور دکتر سیامند انوری مدیر، رقیه عابدی مدیر پرستاری، سارا صالحی مسئول بهبود کیفیت، فاطمه طالبی کارشناس هماهنگ کننده ایمنی و سایر اعضای تیم ایمنی و کارکنان درمانگاه تخصصی بیمارستان ضیائیان انجام شد./ق

تهیه کننده: