محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید معاون آموزشی دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

دکتر سهراب پور، معاون آموزشی دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی ضیائیان بازدید کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، دکترسهراب پور معاون آموزشی دانشگاه به همراه دکتر جهانشیر، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه روز شنبه 9 تیر ماه 97  از این بیمارستان دیدن کردند.
در ابتدای این بازدید طی نشستی در سالن کنفرانس مرکز دکتر زنده دل گزارشی از وضعیت اعضای هیات علمی، فراگیران، امکانات و زیرساخت های آموزشی، برنامه های نوین آموزش، فعالیت های دفتر توسعه آموزش و معاونت پژوهشی بیمارستان  ارائه کرد.
درادامه دکتر عفت پناه، رئیس بیمارستان ضیائیان با بیان اینکه مرکز با چالش هایی از قبیل جذب هیات علمی برای تکمیل کادرآموزشی و  ایجاد امکان برای ورود دستیاران  گروه های آموزشی به منظور استفاده از قابلیت های آموزشی روبرو است؛ به ترفیع و ارتقا اعضای هیات علمی با توجه به کمبود فراگیر دراین مجموعه نسبت به سایر بیمارستانهای دانشگاهی تاکید کرد.
دکترسهراب پور پس از این نشست با حضور در بخش های مختلف بیمارستانی، پاویون اساتید و کتابخانه بیمارستان به بازدید از این قسمت ها پرداخت و در پایان از ظرفیت بالای آموزشی بیمارستان، کیفیت و کمیت آموزش فراگیران و فعالیتهای آموزشی انجام شده دراین مرکز ابراز رضایتمندی کرد و درخصوص جذب عضو هیات علمی و ورود دستیاران تخصصی برای آموزش در این مرکز  قول همکاری داد.
خبر و عکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی