محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید معاون درمان دانشگاه از بیمارستان ضیائیان انجام شد

دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه با اشاره به طرح و برنامه بیمارستان‌ها برای بازگشت به حالت عادی، از عملکرد بیمارستان ضیائیان در انجام صحیح این طرح قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر مصطفی امینی مدیر تعالی و بالینی امور بیمارستان‌ها و همچنین سیمین رنجبران مدیر پرستاری دانشگاه روز یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹ با حضور در این بیمارستان از بخش‌ها و قسمت‌های در حال ساخت و توسعه این مرکز بازدید کردند.
 در این بازدید که با همراهی دکتر محمد عفت پناه رئیس بیمارستان، دکتر علی‌اشرف اقبالی معاون درمان، علی هشیار مدیر بیمارستان، حسین دره چی معاون مدیر، جعفر تاجیک سعیدی مترون و محمد زارعی مسئول خدمات این مرکز برگزار شد؛ دکتر علامه از بخش‌های اورژانس، درمانگاه و قسمت‌های درحال‌توسعه این مرکز دیدن کرد و در جریان روند پذیرش بیماران مبتلابه کرونا و همچنین نحوه خدمت‌رسانی به آنان قرار گرفت.
 وی در ادامه به بررسی آمار کلی مراجعین و بیماران مبتلابه کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون پرداخت و میزان مراجعه بیماران غیر کرونا  این مرکز را پیگیری کرد.
 در ادامه و پس از بازدید از بخش‌ها در نشستی که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد رئیس بیمارستان ضمن خیرمقدم به میهمانان پس از معرفی بیمارستان و تاریخچه آن در خصوص رسالت و اهداف کلی این بیمارستان به بیان مطالبی پرداخت و پس از بررسی شاخص‌های عملکردی بیمارستان به خدمات ارائه‌شده توسط مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در طرح مبارزه با COVID-19 برای بیماران درگیر با آن اشاره کرد.
 در پایان این نشست دکتر علامه با اشاره به طرح و برنامه بیمارستان‌ها برای بازگشت به حالت عادی و همچنین تفکیک بخش‌های کرونا و غیر کرونا عملکرد بیمارستان ضیائیان در انجام این طرح را مثبت خواند و  از تیم مدیریت اجرایی این مرکز برای کنترل و اجرای صحیح این طرح قدردانی کرد.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *