محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بازدید نوروزی دکتر رستمیان و دکتر گنجعلی خانی از مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

دکتر رستمیان به همراه دکتر گنجعلی خانی از بخش ها و پروژه های عمرانی در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی ضیائیان بازدید کردند.

 

گالری تصاویر

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، دکتر رستمیان معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه  به همراه دکتر گنجعلی خانی پزشک مقیم ستاد هدایت صبح روز یکشنبه 5 فروردین 97 از بخش ها و پروژه های در حال ساخت بیمارستان بازدید کردند.

در این بازدید که از بخش های اورژانس، درمانگاه، ICU و بخش جراحی بعمل آمد دکتر رستمیان به ارزیابی فعالیت های مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در تعطیلات نوروز پرداخت و گفت: با توجه به تعطیلات همه بخش های این مرکز فعال و با قدرت به کار خود ادامه میدادند که با توجه به حجم بالای بیماران دراین ایام، جا دارد از زحمات همه عوامل و دست اندرکاران این مجموعه قدردانی کنیم.

دکتر گنجعلی خانی پزشک مقیم ستاد هدایت نیز در خصوص فعال بودن بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی ضیائیان (ای سی یو، بخش‌های دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی و درمانگاه‌) صحبت کرد و ضمن تبریک به مناسبت این ایام از فعالیت های مرکز و ارائه خدمات به قدردانی کرد.

دکتر رستمیان به همراه دکتر گنجعلی خانی در پایان از پروژه های عمرانی در حال ساخت مرکز و همچنین پروژه خیرساز فاز دوم مرکز آموزشی درمانی ضیائیان که با کمک 150.000.000.000 ریالی این خیر در حال ساخت است بازدید بعمل آورده و از روند ساخت و پیشبرد آن ابراز رضایت کردند.

خبر وعکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی