محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

برگزاری جلسه مشترک دبیران بحران بیمارستان های تابعه دانشگاه در بیمارستان ضیاییان

واحد مدیریت بحران بیمارستان ضیاییان میزبان دبیران کمیته های بحران بیمارستان های تابعه دانشگاه بود.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومي بيمارستان ضيائيان، در جلسه مدیریت بحران با حضور دکتر عبدالهی فر، رییس مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه، دکتر ذنوبی کارشناس مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه، دکتر سالاری دبیرکمیته بحران مقیم در بیمارستان امام خمینی (ره) و دبیران کمیته بحران و بلایا بیمارستان ها در روز چهارشنبه 26 خرداد 95 در سالن کنفرانس اداری بیمارستان ضیاییان برگزار شد.
درابتدا دکتر محمد عفت پناه رئیس بیمارستان ضیاییان ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی کشور و نیز تهدیدات تکنولوژیک از جمله حملات سابیری، آمادگی همه مراکزدرمانی و تجهیزاتی آنان به آخرین امکانات و نیز آموزش کارکنان باید سرلوحه امور مراکزخدمات درمانی قرار گیرد.
وی درادامه ضمن بیان یکی از تجربه های منطقه ای خود، به اهمیت موضوع تبادل تجربیات، افرادی که در بحران ها درگیر بوده اند، اشاره و در پایان بر آمادگی کامل بیمارستان ها برای مدیریت بحران های احتمالی در منطقه تاکید کرد.
سپس دکتر عبدالهی فر، رییس مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه گفت: بیمارستان ضیائیان یکی از تجربه های موفق در زمینه ایمنی بیمارستان ها است و این مرهون حمایت مدیر ارشد این مرکز ازجمله دکتر عفت پناه رئیس بیمارستان است.
رییس مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه با اشاره به برنامه های آینده دانشگاه گفت: بازبینی ارزیابی خطر براساس ابزارهای ملی، درگیر کردن روسای بیمارستان ها در بحث بحران و ایجاد تیم های سیار درمانی درآینده از جمله برنامه هاست.
همچنین دکتر سالاری و جعفر تاجیک سعیدی از سخنرانان دیگر این جلسه بودند.
درپایان دکتر ذنوبی، دکتر سالاری و دبیران کمیته های بحران و بلایا از درمانگاه تخصصی، بخش اورژانس و اتاق عملیات اضطراری مستقر در دفترپرستاری بیمارستان ضیائیان بازدیدکردند./ق

تهیه کننده: